Klappen na verstoren duiven met vuurpijl

ylke

VWC lid
DRIEL - In Driel is zaterdagmiddag een 61-jarige man uit die plaats aangehouden. Hij vloog een buurtgenoot aan omdat die een vuurpijl afstak waarvan de duiven van de 61-jarige zó hevig schrokken dat ze wegvlogen.

De Drielenaar greep de buurtgenoot bij de keel en heeft hem volgens de politie ook geslagen en bedreigd. Hierna is de 61-jarige weggelopen. Hij werd aangehouden nadat de buurtgenoot aangifte deed maar is weer op vrije voeten gesteld.

Bron

Sommige duiven kosten wel meer dan €1000,- en dan reken ik nog niet de jarenlange goede voeding en andere kosten maar vooral de emotionele waarde. Het kan iemand zijn die als hobby duiven dinges doet, echter kunnen het ook maar straat duiven zijn die niks waard zijn maar wel handig voor het straatvuil.

Duifjes?Ik weet niet of je weet hoeveel geld sommige exemplaren waard zijn,maar sommige duiven zijn duizenden euro`s waard.

Achja dus al iets duizenden euro's kost mogen er allemaal gerust of los botsen? Haha nee hoor ik begrijp jullie statement maar vind het een hilarisch stuk.:wink:

Ik denk dat je sowieso wel een beetje achterlijk moet zijn om meer dan duizend euro aan een duif uit te geven, maargoed zullen de duivenhouders ook wel van ons vuurwerkliefhebbers vinden :p.

Back
Bovenaan