Klachten over vuurwerkshow van gemeente: 'Frans dorp doet het beter'

Pedro Dado stond ook aan het IJ, maar genoot vooral van het vuurwerk dat hij boven stadsdeel West zag. 'Een voorstelling die groter, mooier en zeker hoger oogt dan de show die me naar deze plek heeft gelokt: die van de gemeente.' Het officiële vuurwerk duurde maar kort. Dado vermoedt dat veel toeschouwers teleurgesteld richting huis gingen.

Zouden ze dan echt naar mijn show referenen:cool: LOL

De show an sich is niet zo heel slecht natuurlijk, alleen voor een stad als Amsterdam kan dit echt niet. Als je ziet hoe het er in andere wereldsteden aan toe gaat is dit wel erg zielig. En de muziekkeuze is echt tenenkrommend. Wat ik ook wel lachwekkend vind is dat de ‘IAmsterdam’ letters weg moesten, want te egoistisch, maar wel de zelfverheerlijking met die drie kruisen voor dat vuurwerk.

Als dit de maatstaf is voor vuurwerkshows in alle Nederlandse steden en dorpen, staan er straks een paar lui wat knalerwten te gooien in de kleine dorpen.

Thanks voor je film jack het is inderdaad geen verkeerde show !
Maar je verwacht voor een oud en nieuw show toch wel iets groter :-( maar ja met al die beperkingen die je krijgt opgelegd wordt het niet beter ! Bedankt Amsterdam :cry:

Back
Bovenaan