Klacht Fluitend vuurwerk in Renault reclame

moontan

VWC lid
Klacht Fluitend vuurwerk in Renault reclame
Om het half uur komt er hier op Omroep Zeeland de reclame van “Renault” met op de achtergrond het gefluit van gillende keukenmeiden.
Aangezien hier in dit dorp al vanaf Oct.tot vorige week nog met vuurwerk wordt geknoeid en mijn katten er panisch voor zijn (anders ik wel)
vind ik dit een misselijk makende reclame want bij veel mensen en dieren zit de schrik er nog flink in omdat die troep ieder jaar steeds zwaarder wordt.

Een telefoon of bel laten rinkelen moest ook niet mogen i.d.reclame.
Hoeveel mensen lopen er in Nederland niet naar de voordeur wanneer de bel(op tv) gaat? Vr.groet,
Mw.J.T.van’t Oost,Oudelande.

http://www.klachtenradar.nl/klacht-fluitend-vuurwerk-in-renault-reclame/

Wat een zeikwijf zeg. Ze kunnen beter katten verbannen, die midden in de nacht lopen te vechten en herrie maken.

Een reclame die een paar maanden duurt moet kunnen. Dan kun je beter die katten opruimen die enkele jaren overlast bezorgen

Je kunt het ook overdrijven natuurlijk godsamme zeg. Vast zo eentje dat 3x perdag op zondag naar de kerk gaat gehult in het zwart.

belachelijk het moet toch niet veel gekker meer worden. wat een zeikwijf zeg. Ze zouden zulke mensen moeten verbieden!:mad:

Wat zitten ze toch weer te zeiken zeg. En films waar ze in schieten dan misschien gaan er wel mensen de politie bellen, of onder de tafel gaan liggen. Omdat ze denken dat er echt geschoten word. Is toch ook onzin. :bonk:

Haha, hier kan ik alleen maar om lachen, ze wordt pas serieus genomen als ze gaat klagen over dat ze een Renault aanprijzen, dat is pas overlast. :wink::D

(rijd zelf ook Renault hoor haha, maar zijn vaak probleemwagens)

Om het half uur komt er hier op Omroep Zeeland de reclame van “Renault” met op de achtergrond het gefluit van gillende keukenmeiden.
Aangezien hier in dit dorp al vanaf Oct.tot vorige week nog met vuurwerk wordt geknoeid en mijn katten er panisch voor zijn (anders ik wel)
vind ik dit een misselijk makende reclame want bij veel mensen en dieren zit de schrik er nog flink in omdat die troep ieder jaar steeds zwaarder wordt.

Ach mens, gaat toch koken:p

Back
Bovenaan