ddfirework
VWC lid
Dankjewel! net besteld bij Harry's vuurwerkhal!Karwei in Goirle ook nog steeds 169of vuurwerkbaron in Zwolle en Harry's vuurwerkhal in Kampen allebei 165
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel! net besteld bij Harry's vuurwerkhal!Karwei in Goirle ook nog steeds 169of vuurwerkbaron in Zwolle en Harry's vuurwerkhal in Kampen allebei 165
Doet u ook even een videootje schieten aub?Blijft een heerlijke bak, echt een van mijn favorieten. Dit jaar 3 tegelijk, met een tussenruimte van enkele meters. Word chaos!
Ik heb er twee.. Misschien een goed idee om ze ook tegelijk te doen.Blijft een heerlijke bak, echt een van mijn favorieten. Dit jaar 3 tegelijk, met een tussenruimte van enkele meters. Word chaos!
Zeer zeker !Doet u ook even een videootje schieten aub?
Als je iets dolgraag wilt hebben, dan is niets toch teveel ? Bestel hem dan gewoonIs €165 veel nu??? Wil m dooderg hebben mannen kan er amper van slapen
Vorig jaar was €150 laagste, ik zou met de dit jaar weer gestegen prijzen niet twijfelen over zo'n unieke, verdwijnende bak als je hem zo graag wilt hebben. Gauw klikken in die webshop voor een ander het doet!Is €165 veel nu??? Wil m dooderg hebben mannen kan er amper van slapen
Vorig jaar nog wel een actie 2 stuks voor 250 Euro maar dat was dus echt goedkoop. Normaal zou 150 al een redelijk goede prijs zijn en nu we in de laatste weken van het jaar zitten is de 165 nog steeds een nette prijs.Vorig jaar was €150 laagste, ik zou met de dit jaar weer gestegen prijzen niet twijfelen over zo'n unieke, verdwijnende bak als je hem zo graag wilt hebben. Gauw klikken in die webshop voor een ander het doet!
Rare was ook dat de boeketten best hoog burstten, maar niet klein overkwamen en ook echt van hoge kwaliteit waren. Eerst iedereen wow van de waaierkrijs en dan nog eensnl wow van de luchtvullende boekettten op indrukwekkende hoogte. M. E. G. A.
Veel van de vele complimenten uit straat en buurt verwezen naar deze bak. Pure legend.
Hier istie dan Walter.Doet u ook even een videootje schieten aub?