Kingsmen

Wees sterk ruggegraat, geeft niet toe aan de vleselijke verleidingen van het aardse bestaan, the power of christ compels you:devil:
Ik zal niet kopen, ik zal niet kopen

Ai ik helaas tussen 15u en 16u Had namelijk rond die tijd ook een bestelling staan bij Orthen 5min daar vandaan :wink: Hopelijk past het allemaal in de auto na eerst Bredavuurwerk - Orthen - Graafsewijk haha

Ai ik helaas tussen 15u en 16u Had namelijk rond die tijd ook een bestelling staan bij Orthen 5min daar vandaan :wink: Hopelijk past het allemaal in de auto na eerst Bredavuurwerk - Orthen - Graafsewijk haha
Hah herkenbaar, ik heb ook grootste deel van die route. Wel wat later op de dag. En een kingsmen in de pocket, twijfel voor nog eentje erbij...

Stukje doorrijden maar ben toch blij dat hij nog te bestellen was, hele leuke aanbieding! Heb de Katan special 4 ook maar gelijk meegepakt om maar in de rauwe fluit sfeer te blijven :D.

Waaah! Ik kan het niet laten, ik heb hem al lang op mijn lijst staan en ook maar gekocht.. welke ruggengraat hebben jullie het steeds over? :p

Hier ook besteld kijk er al jaren naar maar vond het altijd te veel geld.
Nu voor €150 en dat vind ik wel een mooie prijs voor dit unieke product.

Toch maar voor €150 gedaan (check bf topic) komt nooit weer voor die prijs zeker niet. Eén van de weinige nog unieke producten in de eenheidsworst. Wel eerste en laatste keer dat ik meer dan €120 uitgeef voor een <2kg compound. Ik kijk hier gruwelijk naar uit, 00u opening van jewelste!
Ik ook voor €150 om precies de zelfde reden.
Uniek stukje vuurwerk wat we niet meer gaan zien ,ik ben heel benieuwd

Een van m'n zwaarstbevochten stukjes vuurwerk, en relatief duurstbetaald ook, maar hij is er, om rustig een jaartje van te genieten tot een kalmere jaarwisseling :D

Wat een kanon van een box, net rond 03:00 als afsluiter, heerlijk wanneer de rust net is wedergekeerd. Deze wil ik in meervoud voor 2024, even goed de winkels in de gaten houden welke online gaan.

Spectaculaire fluitbak met de wind, erg van genoten en de buurt ook :D. Bijzonder stukje consu vuurwerk.

Nou eindelijk geschoten vannacht wat een top bak.
Maar hoe deze ooit door de keuring is gekomen is mij een raadsel.

Na jaren op de wishlist eindelijk eens gehad.
Gewoon erg goed, dikke staarten met een goed boeket daarboven lekker breed.

Back
Bovenaan