Kingsmen

Hier lokaal 284,90. Echt ongekend jammer, wil hem al jaren graag eens meemaken in de straat! Schreeuwers in combi met grote boeketen zien we verder niet vaak.

Dit is een compound die je eigenlijk een keer gehad moet hebben, maar wel erg aan de prijs is. Uniek in zijn soort wel, in dikke salvo's schiet de kingsmen heerlijke fluiters eruit die eindigen in een boeketje. Prachtig vuurwerk en van hoge kwaliteit zoals we vroeger gewend waren van Evolution. Ik vond het echt een topper.

Machtige bak, heeft al eerder op m'n lijstje gestaan maar nooit van gekomen om hem daadwerkelijk te kopen. Aangezien dit jaar waarschijnlijk de allerlaatste kans was toch op de valreep een besteld en wat kijk ik ernaar uit om die te schieten zeg!

Ik hoop het maar ben er bang voor, Evo die nogal aan het strepen is in het assortiment en producten met fluit die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik heb er niet veel vertrouwen in.

Ik kan er niet al teveel over zeggen, maar ik zou zeggen: neem in januari eens een kijkje bij een webshop in het zuidwesten van het land :D

Dit is wel een hele leuke bak als ik hem zo zie, maar die prijs drukt dat gevoel toch wel fink naar beneden. Ik ga januari goed kijken of deze nog ergens te koop is voor een leuke prijs want wil hem stiekem toch wel minimaal 1 keer gehad hebben.

Back
Bovenaan