Kingsmen

Word voor mij geen 12 uur bak, wil hier echt even van genieten zonder chaos om me heen!
Snap ik, al denk ik dat als je dit om even na 12u stookt, als iedereen losgaat, iedereen z'n eigen spul vergeet en hun koppies naar deze bak omdraait! Pleuâh d'r een Mega Willows/w-triple layer achteran en men voelt zich zwaar bekocht met veel van hun eigen spul :D

Ik ben ook nog steeds zeer blij dat ik hem besteld heb :) Ziet er op film meer dan prima uit. De fluit had misschien iets langer door mogen krijsen, maar dit is al lekker. Volgens mij maken deze salvo's in de straat echt veel indruk. Voor de 112,50 die ik betaald heb (freakactie Vathorst), vind ik het zeker het geld waard. Maar de normale verkoopprijs is wel absurd hoor...

112,50 euro is voor dit soort vuurwerk een acceptabele prijs. Veel meer moet het ook niet worden. We hebben het hier over een 108sh 25mm blokje. Als je nu rondkijkt (vooral bij Weco verkooppunten) zie je een verkoopprijs van 229 euro!! En dan schrijven ze er ook nog eens bij dat vuurwerk van Evo uitgesloten is van Gratis vuurwerk. :bonk:

112,50 euro is voor dit soort vuurwerk een acceptabele prijs. Veel meer moet het ook niet worden. We hebben het hier over een 108sh 25mm blokje. Als je nu rondkijkt (vooral bij Weco verkooppunten) zie je een verkoopprijs van 229 euro!! En dan schrijven ze er ook nog eens bij dat vuurwerk van Evo uitgesloten is van Gratis vuurwerk. :bonk:

Precies dit, 229 euro waar praten we over. Is gewoon absurd.

Ik heb al vaker aangegeven dat 229,- (zelfs 149,-) behoorlijk overrated is, maar omdat ik zojuist toevallig op vuurwerktoppers.nl aan het koekeloeren was: deze box zou qua prijs niet misstaan op die site.

Wat wil ik daarmee zeggen: doen we niet te kritisch over een aantal artikelen binnen Evo/Rennaissance, als een andere importeur dezelfde prijsopdrijving massaal op hun hele assortiment toepast?

Ik sta al maanden voorop dat ik de prijzen en 'prijsinflaties' bizar vind, maar het issue betreft de hele branche op een beperkt aantal importeurs/merken na (die bij de freaks dan ook terecht goed boeren dit jaar)

Haha merkvuurwerk dit:bonk:. Als je mee wil gaan met de mode koop je het, zoniet shop je bij de vuurwerk Primark of Zeeman. Ik kijk niet naar merk, persoonlijk zou ik deze pas overwegen bij <90:bye:. Ik hoor graag na het seizoen hoeveel er zijn verkocht voor de hoofdprijs:handsup:.

Ik heb al vaker aangegeven dat 229,- (zelfs 149,-) behoorlijk overrated is, maar omdat ik zojuist toevallig op vuurwerktoppers.nl aan het koekeloeren was: deze box zou qua prijs niet misstaan op die site.

Wat wil ik daarmee zeggen: doen we niet te kritisch over een aantal artikelen binnen Evo/Rennaissance, als een andere importeur dezelfde prijsopdrijving massaal op hun hele assortiment toepast?

Ik sta al maanden voorop dat ik de prijzen en 'prijsinflaties' bizar vind, maar het issue betreft de hele branche op een beperkt aantal importeurs/merken na (die bij de freaks dan ook terecht goed boeren dit jaar)

Van Vuurwerktoppers zijn we het gewend. Evo was gewoon goed spul tegen een redelijke prijs. Maar dat begint dus duidelijk te veranderen.

Kijk dat je premium prijzen wil hanteren dat kan prima als je dan maar ook premium producten hebt die net even wat meer bieden dan de rest. Tot nu toe blijft het bij een luxe verpakking en wat marketing gedoe zoals die teaser filmpjes, de producten vind ik er niet uit spring tegenover de bestaand lijn van evo of concurrerend producten van andere merken.

Hiermee schiet EVO zich behoorlijk in de voet naar mijn mening en ik vraag mij ook af voor wie dit allemaal bedoelt is...

Is het voor de gewone december koper die iets extra speciaal wil of voor de diehard freak ? Als het dat tweede is dan grijpen ze behoorlijk mis.

Als je mijn vorige 34 posts over Evo / Renaissance leest, zul je al snel merken dat ik het 100% met jullie eens ben. Maar ik legde wel een link tussen beiden, toen ik de laatste Kingsmen berichten las en de vuurwerktoppers site bekeek in dezelfde minuut.

Niet uniek genoeg om zijn prijs te verantwoorden.
Veracht voor dat soort bedragen toch gewoon een unieke bak met minstens 6 cakes.

Ik denk dat ik deze nooit ga kopen, ben al niet zo'n fluitliefhebber en vond de fluit van Hellfire Thunder veel beter!

Volgens mij zijn die 2 precies zelfde krijs, alleen heeft Hellfire Thunder dat extra omdat ze exact gelijk gaan. Hier is het meer de gespreide kakafonie die het leuk maakt

Deze werd in Aalsmeer geschoten en vond het echt een lijpe bak. Snap nu wat men bedoeld met 'stroperig uit de tubes komen' ze hebben een kleine vertraging. Bij de meeste van dit soort effecten is het sier effect erg klein en zacht, dat is bij de kingsman ook dik in orde alleen tja wie kan hem betalen...

Heb hem ook gepakt... Ik dacht ze melden most dan is dit een mooie oplossing hahaha..
Nee heb hem voor een mooie prijs kunnen kopen.

vindt deze echt hartstikke gaaf. enige nadeel, net als bij veel van dit soort “fuut fuut” fluitbakken is dat ze pas echt een wow effect geven als je er vier of zes gebruikt (met 1 beginnen, dan 2 en eindigen met 3 oid)

dat wilde ik met de katan special doen, maar dan kom je al snel op 450 plus voor 1 combi cake.....niet te doen....en bij deze zou het helemaal niet te betalen zijn.

vindt deze echt hartstikke gaaf. enige nadeel, net als bij veel van dit soort “fuut fuut” fluitbakken is dat ze pas echt een wow effect geven als je er vier of zes gebruikt (met 1 beginnen, dan 2 en eindigen met 3 oid)

dat wilde ik met de katan special doen, maar dan kom je al snel op 450 plus voor 1 combi cake.....niet te doen....en bij deze zou het helemaal niet te betalen zijn.

Wellicht off-topic, maar om bij het onderwerp te blijven: de bora bora/ The Gunner leent zich hier goed voor uit. Per karton 6/1 voor €100,- neem 2 karton en je hebt 12 cakes en genoeg keuze hoe je ze wilt schieten. Staat hier ook definitief op de lijst voor 2020/2021. Had em dit jaar 1x meegenomen om te proberen. Je kan bijv. 3-4-5 cakes doen of in setjes van 2 of 3.. x4 enz.. 1 Kingsman in adviesprijs staat gelijk aan 2 karton Bora Bora/The Gunner ook in Adviesprijs. Veel meer waar voor je geld, maar enkel geen Fan-Sape.

Nog geen ervaringen of straatfimlpjes ?:confused:

Positieve ervaring hier, maar geen film. Fluiters gaan hoog en dus lang door. Hierdoor ontstaat ook een goede spreiding, waardoor de lucht helemaal wordt gevuld met de boeketten. De boeketten zelf zijn erg goed en sierlijk te noemen. Geen rommelig of veel te klein boeket, maar goede kwaliteit. Voor de prijs waar hij voor wordt aangeboden, haal je een dikke topper in huis welke ook nog eens goed te combineren is.

Vond m zelf veel te duur. Maar gelukkig had de buurman dus heb ik hem toch mogen zien. En ik moet zeggen dat ie me niet tegen viel. Fluit is in orde en de boeketten zijn gewoon groot, zeker op de hoogte waar de fluiters naar toe gaan.

Back
Bovenaan