Kingsmen

Ben blij dat ik nog niks besteld heb dit jaar. Wat een mooie dingen komen er toch weer bij ....
Sjappoo :applause::applause:
Nu alleen nog gaan kiezen .... :frusty:

Leuk ding, maar moet zeggen dat ik de naam eigenlijk het beste vind van het product (mogelijk omdat ik de gelijkgenoemde films tof vind). De bak zelf is tof, maar ik vind de special 4 meer chaos en leuker. Ik denk dat de bursts gaan tegenvallen op straat, maar kan het mishebben.

Ja... wat moet je hier nou op zeggen... Gewoon perfect en gelukkig geen eind salvo met crackling ofzo. Begint goed, eindigt goed. Top Evolution! Nu nog de prijs:D

Als ik 1 nadeel moet noemen, dan is het dat je er hier gewoon meer van moet hebben:bonk:
149,95 om precies te zijn.

Freakprijs 150 piek:bonk: Evolution is niet de enige die freakprijzen biedt, alleen dit gaat wel ver vind ik. De concurrent biedt hetzelfde effect voor 1 euro per schot of zelfs veel minder als je goed zoekt... nog 25mm ook. Ik laat em staan op deze prijs en zelfs voor de adviesprijs zou ik em dik afraden aan de "normale consument". 230 piek...

Moet er wel bij vermelden dat ik het qua adviesprijzen (december prijzen voor winkeliers) betreft andere producten erg netjes vind! Het gaat mij echt om dit specifieke product.

Verder ga ik niet in prijsdiscussie, maar wil dit gewoon even laten horen van mijn kant af. Die mogelijkheid hebben we op dit forum:) En het product is zoals ik vermeld heb... gewoon perfect!

Ja dit is echt mijn ding! Deze kan ik mooi in mijn fluit/salute project verwerken. Kwam er trouwens ook een salute box van EVO? Daar ligt me iets van bij..

Back
Bovenaan