Kingsize (Pijl) [Uitloop]

Is meestal de prijs voor pijlen van dit formaat.

10 euro voor een pijl vind ik hoe dan ook te duur, maar ik ben ook niet zo'n pijlenfreak. Ik koop meestal een paar pakken pijlen voor overdag (knal en/of fluitpijlen) en voor 's avonds nog wat 40 grams pijlen in een pakketje. 10 euro per pijl vind ik dan veel te duur als je kijkt dat je voor 35 euro ook wel 6 40grams pijlen kan halen.

Voor 10 euro zou je zoiezo meer dan 100gram verwachten in een pijl...

Haha 10euro voor een stuk plastic met een mini bombette erin die 40 gram bevat.

Voor die prijs wil ik de uitwerking niet eens weten.

Tja, 40 gram blijft 40 gram dus dan gaat de grootte alleen maar ten koste van het effect.

Niet persoonlijk bedoeld hoor zinkfanaat,maar ik vraag me al een tijd af of het wel zo werkt. In Nederland is de maximale lading dus 40 gram, België 75 gram maar zit daar de aandrijflading wel bij in??? Dan blijf er weinig over van het effect wanneer je het kruit voor de aandrijving er vanaf moet trekken.Want daar heb je nogal wat van nodig voor zo'n gevaarte! Ik zal het eens checken dit jaar...

ik heb deze king size pijl vandaag bij mijn inspirion pakket gehad als extra'tje bij de zeven klapper te hilversum. ben benieuwd

Wat een slechte pijl zeg, gister avond 2 van mee gemaakt. Effect was niet bijzonder, en vind hem daarom lang geen 9,95 waard! Helaas in alle drukte vergeten te filmen. Een vriend van me die weinig van vuurwerk weet dacht dat hij echt iets geweldigs had gekocht, maar dit viel hem erg tegen...
Als hij 10 euro extra had betaald had hij bijvoorbeeld light year pijlen kunnen halen, 10 x 40gr voor 30 euro! Het uiterlijk is leuk van de pijl, maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Ik vind dit een echte afrader:wink:

Wat een slechte pijl zeg, gister avond 2 van mee gemaakt. Effect was niet bijzonder, en vind hem daarom lang geen 9,95 waard! Helaas in alle drukte vergeten te filmen. Een vriend van me die weinig van vuurwerk weet dacht dat hij echt iets geweldigs had gekocht, maar dit viel hem erg tegen...
Als hij 10 euro extra had betaald had hij bijvoorbeeld light year pijlen kunnen halen, 10 x 40gr voor 30 euro! Het uiterlijk is leuk van de pijl, maar daar is dan ook alles mee gezegd...
Ik vind dit een echte afrader:wink:

Helemaal mee eens,

Zeker een afrader.
Kwa uiterlijk was die prima maar, effect waardeloos:frusty:

Klopt, maar als je daarbij de gemiddelde ervaringen, het eerder geposte filmpje en natuurlijk de torenhoge prijs in acht neemt... Dan zou ik toch voor wat anders gaan als ik eerlijk ben. En, als leek zou ik toch zelfs iets meer verwachten dan hetgeen op het filmpje dat ik heb gepost laat zien.

Ik had de Blue & Chrysantium variant. Indrukwekkende pijl qua grootte en verpakking.
Uitwerking is natuurlijk geen tientje waard. Lancering is wel bruut.
Moet wel zeggen dat het effect op de film nog minder over komt dan in het echt.

Filmpje:

Back
Bovenaan