Kingsize (Pijl) [Uitloop]

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Kingsize
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Effectomschrijving: Chrysanthemum
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 9,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1453_Kingsize_Rockets.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kingsize indeed, demnn wat een ding. Zal al een gigantische stijglading moeten hebben om al dat karton de lucht in te krijgen.

Wist niet dat er vanaf dit jaar ook kruisraketten verkocht mogen worden in Nederland?

Gaat toch nergens meer over dit!

Pyrostar in bels heeft ook zown pijl ,lijkt er sprekend op.
Is wel 75 gram en heet ook ''kingsize''.

Verbeter me alsjeblieft als ik het fout heb, maar ik had dus vernomen dat broekhoff het vuurwerk van pyrostar importeerd?

Pyrostar heeft dus ook kingsize, en lijkt er inderdaad sprekend op. Als we de kwaliteit mogen verwachten van die pijlen, dan lijkt me dit wel een toppertje.

Er staat heeeel klein iets op als "Chrysanthemum", dus waarschijnlijk idd crackling. Ik zou er niet voor gaan, heel veel stijglading en grote stok, maar zit toch niet meer dan 40 gram in!

Wat een onzin weer! Maak gewoon een normale pijl in plaats van deze misplaatste joekel om mensen te lokken! Je mag maar 40 gram per pijl in nederland hebben en ik vind het onzin om zo`n ding te produceren als er maar 40 gram in gaat. Zonde van het hout en papier.

Misleidende lokkertje 1ste klas!

Verbeter me alsjeblieft als ik het fout heb, maar ik had dus vernomen dat broekhoff het vuurwerk van pyrostar importeerd?

Pyrostar heeft dus ook kingsize, en lijkt er inderdaad sprekend op. Als we de kwaliteit mogen verwachten van die pijlen, dan lijkt me dit wel een toppertje.

Dat klopt inderdaad. Broekhoff Vuurwerk importeerd ook vuurwerk voor Pyrostar Nederland.

*Broekhoff importeerd enkel de nederlandse producten,
*In Belgie importeerd pyrostar bvba de goederen,naar wens van Belgie.

De kingsize pijl van Broekhoff word per stuk verkocht en er zijn 4 verschillende varianten in verkrijgbaar

iemand al een filmpje toevallig??

Dit artikel is nieuw.
Dus niemand heeft er nog ervaring mee.

En meestal worden deze niet geschoten op demo's.

Je zou moeten wachten tot 1 jan.
Of toevallig op een productiefilmpje.

Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is.

Laatst bewerkt:
*Broekhoff importeerd enkel de nederlandse producten,
*In Belgie importeerd pyrostar bvba de goederen,naar wens van Belgie.

De kingsize pijl van Broekhoff word per stuk verkocht en er zijn 4 verschillende varianten in verkrijgbaar

Maakt broekhoff ook de 'layout' ? Van pyrostar belgie en nederland en broekhoff vuurwerk lijkt dit allemaal sprekend op elkaar.

Ik vind het overigens erg mooi.

Dit artikel is nieuws.
Dus niemand heeft er nog ervaring mee.

En meestal worden deze niet geschoten op demo's.

Je zou moeten wachten tot 1 jan.
Of toevallig op een productiefilmpje.

Ik hoop dat het wat duidelijker voor je is.

duidelijk dankje:)

hier een klein beetje extra info

Artikelnaam: Kingsize
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Effectomschrijving: Chrysanthemum

Aantal in karton : onbekend

Tja, 40 gram blijft 40 gram dus dan gaat de grootte alleen maar ten koste van het effect.

Back
Bovenaan