Kings Gold

Wij zijn zelf ook aardig onder de indruk van onze 20mm cakes.
Hierdoor heb ik een leuk ideetje gekregen.
Een ??? Shots mini ???????? ??? En dan met erg leuk tempo als jubileum box.

Lijkt jullie dat wat.....ook al is het klein calibber :D

Gr
Evolution Fireworks

Veel succes ermee maar ik vind het helemaal niks. Liever 9 schoten van 30mm dan. Dat gepruttel daar zijn we overheen gegroeid.

Ik persoonlijk kan dit wel waarderen.
Betaalbare 150sh box met diverse tempo wisselingen zials de ssb100/120 maar dan in het klein..
Vind de gewone consument ook wel fijn.

Veel succes ermee maar ik vind het helemaal niks. Liever 9 schoten van 30mm dan. Dat gepruttel daar zijn we overheen gegroeid.

Ben JIJ overheen gegroeid zul je bedoelen :p

Mij lijkt het wel een leuk idee. Boxen als de sick six etc. bevielen ook prima. Valt voor de gewone consument ook eerder op dan al die boxen van +150€

ook deze gehad boeket was naar verwachting kleiner maar voor de 8 euro die ik betaalde. sla je echt totaal de plank niet mis. net weer een slagje kleiner dan de sparkless etc wel zichtbaar. maar geen kleine plofjes.

Oeps foutje! Bedankt voor de oplettenheid! Ik dacht, jij kent vast die producten wel goed! :p

Hier de Kings Gold dan!

Hoe kan het zo zijn dat deze cake 2500gram (2.5kilo) weegt met 128gram kruid?

Zijn grotere broers Red Ghosts, Sparkles, Splitting Stars welke kwa formaat groter zijn en 240gram kruid bevatten en deze wegen ook 2500gram? Why?

Dan staat het zowat overal fout als deze 600gram wegen ga nu er bijna ook aan twijfelen of de grotere versies dan ook wel 2500gram wegen....

Kwam nog een mooie film tegen van LVT! Blij dat ik hem heb besteld, ben reuze benieuwd! :cool:

Laatst bewerkt:
Flapjes uitvouwen en hierop bakstenen zetten, anders is er een kans dat hij alsnog gaat flippen. Voor de prijs een leuk dingetje voor erbij, maar ik zal hem zelf niet nog een keer kopen.

Back
Bovenaan