Kings Collection 4 [ assortiment ]

Tunit

VWC lid
Artikelnummer: 354
Artikelnaam: Kings Collection 4
Netto Kruitgewicht: Onbekend.
Effectomschrijving: Pakket uit de Kings Collection.
Richtprijs: € 139,-

169g2vt.jpg

Bron: detientonner.nl

Vorig jaar heb ik dit pakket gehad. ik moet zeggen een erg mooi pakket, ik kocht hem vorig jaar voor 125 euro. Mooie verschilene effecten, heldere kleuren. toch dit jaar niet weer, vorig jaar had elke pot binnen dit pakket een weigering, er is geen enkele pot geheel leeggeschoten. jammer jammer jammer. had ook meeer vuurwerk van B&W slecht 1 pot hiervan is volledig leeggeschoten? waarschijnlijk vette pech. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met dit pakket, en overig vuurwerk van B&W.

Ik heb dit jaar het Big Box pakket besteld (net als 2 voorgaande jaren en is van de Lidu collectie) maar kreeg deze (voor de prijs van 99 euro trouwens), dus ben benieuwd :). Heb er verder nog geen ervaring mee.

Edit:

Het is een mooi pakket inderdaad. De kleuren zijn mooi en de burstknallen zijn goed. Er zat echter een kleine fontein in (soort shock) die niet gevuld was met kruit, er zat ook geen lont aan. Dit was wel apart. Verder ging alles netjes af zoals het hoort. Ik moet zeggen dat ik het Big Box pakket van de Lidu collectie toch beter/mooier vind. Dat pakket heeft meer afwisseling in de cakes (qua effecten). Maar verder heb ik geen weigeringen of cakes gehad die niet volledig zijn afgegaan.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan