Kingdom

Het is wel te hopen dat de kwaliteit zo blijft. Gek genoeg heb ik daar bij China Red, Broekhoff/Magnum wel vertrouwen in.

Dit lijkt me er één die je blindelings kan aanschaffen als deze in de vroege verkoop komt! Toppertje van de bovenste plank!

Deze straatfilms zijn wel overtuigend, het enthousiasme is ook goed te horen.
Toch even genoteerd om dit jaar te overwegen, want kom sowieso weer bij China Red dealers.

Weet iemand of dit een uitloop box is? :)

Overweeg hem toch alvast te bestellen na alle goede berichten van vorig jaar, maar het aanbod lijkt schaars.

Weet iemand of dit een uitloop box is? :)

Overweeg hem toch alvast te bestellen na alle goede berichten van vorig jaar, maar het aanbod lijkt schaars.

In Leiden en omgeving staat deze te koop. Het viel mij op dat er een heleboel CR artikelen OP=OP zijn

In Leiden en omgeving staat deze te koop. Het viel mij op dat er een heleboel CR artikelen OP=OP zijn

Ja dat is precies waarom ik het vraag... Ik woon zelf in Leiden, dus overweeg deze alvast even te bestellen... Thuiswedstrijdje alleen wil ik niet al het budget er in juli al doorheen jagen... :p

Heeft iemand het nog nagevraagd bij de betreffende winkel of de op=op producten van CR uitloop zijn? Ben daar ook wel benieuwd naar.

Voor 60 euro en met 20 procent gratis vuurwerk kon ik deze toch heel zeker niet laten liggen. Mijn verwachtingen zijn hoog:d

Ik heb m vanochtend ook weten op te halen. Erg blij mee dat ik niet de London heb gekregen. Ik knoop er wel een bloody chameleon voor, anders vind ik m net te snel weg.

Back
Bovenaan