King Of Universe 360's

Ik had verwacht dat dit een mega box was.
Dus niet, ik denk dat ie qua oppervlakte net zo groot is als een Cruell Traction.
Ik vermoed dat de tubes kleiner zijn dan 20 mm.

Beetje raar dat ze een pallet onder de box hebben gedaan toen de foto werd gemaakt.
Ach ik mag een gegeven paard niet in de tube kijken.

18:15 uur/31 december zal ongeveer filmpje online komen . Ga hem om 18:00 uur schieten en hoop een helder beeld te krijgen voor jullie :yes:

Heb deze gefilmd excuses dat het niet lukte hem op tijd online te zetten ... echter stopte deze bak bij cake 7 en moesten hem dus opnieuw aan steken

Wij hadden dit blokje ook ook een gedeelte gefilmd maar stopte helaas ook naar bak 3 van 4 daarna staken we 5 tot 8 aan daar stopte die helaas naar de eerste bak :-(

Mijn recentie.
Tempo was prima, maar omdat de buisjes een stuk kleiner waren, zijn er effecten niet echt bijzonder groot.
Het blokkie was lekker aan het door knallen, totdat ie na de 2de cake er mee stopte.
Lontje zat er in gebrand, maar bij de ingang naar de 3de cake uitgegaan.
Nadat ik na veel gesteun en gekreun het lontje tussen de 7de en de 8ste cake had aangestoken, ging ie voor de rest goed.

Leuk om te winnen, bedankt daarvoor Vuurwerk Breda.
Maar voor de grote van de effecten zal ik zo iets nooit kopen.
Vooral niet als de buren aan de overkant een 30 mm blok gaan afsteken.
Dan komt deze King of the Universe niet uit zijn recht, met andere woorden hij wordt er compleet uitgeblaft door de 30 mm boxen.

Back
Bovenaan