Kind gewond bij ongeluk met vuurwerk in Noord

Erg jammer voor dit mannetje, en ook achterlijk als iemand hem dit geleverd heeft. Is nog nooit ter sprake gekomen maar met die via-internet-bestelling kan in principe iedereen aan dit spul komen. Heb al menig wat gastjes gesproken van een jaar of 13-14 die via daar hun vuurwerk bestelden en hun vader en moeder geen idee hadden dat dit niet iets voor die kinderen is. Op youtube staan ook flink wat uitpakfilmpjes met zwaar vuurwerk erin en stemmen van kinderen.
Verder is en blijft een cobra6 zwaar vuurwerk, maar die reacties van sommigen vind ik wat overdreven.
Toen ik deze dingen nooit had meegemaakt leek het me ook gevaarlijk spul, toen ik ze daarna persoonlijk meemaakte vond ik 't wel meevallen als je maar weet wat je doet.
Vind 't wel komisch dat enkele van deze leden ook zelf filmpjes hebben gemaakt met dit soort vuurwerk erop al dan niet van hunzelf, maar dan ga ik ervanuit dat er uiteraard wel iets van gezegd is en het principe om dit dan niet te filmen en te uploaden er even niet was :wink:.

De schijnheilige hier zijn weer lekker op dreef, cobra 6 geen vuurwerk? wat is het dan bleekwater?
Dat c6 niet in handen van 9 jarige thuishoort ben ik het helemaal mee eens, maar dat scheinheilige in alle topics word ik wel is beu....

Back
Bovenaan