killerdome's dummykast:D

Hele leuke/verschillende producten als dummies,
vooral de Silver Salute vind ik erg leuk om te zien dat men die nu al als dummy kan krijgen haha, de shells doen het bij mij altijd goed

Keep up the good work :D

Mooie foto's Killedroom!
is je collectie nog uitgebrijder geworden?
ben benieuwd?

Dankje Remco:)

Ondertussen liggen er wel weer wat nieuwe dummy's bij ja.

o.a.:

atomico oude versie
atomico nieuwe versie
moog pirat van vroegah
cobra serie van zena

Naar verwachting zullen er volgende maand nog heel wat nieuwe dummy's bij komen waar je U tegen zegt:rolleyes:

Zo, het is alweer even een tijdje geleden dat ik in dit topic heb gepost. Heb vanmiddag even de nieuwe knallers op een rijtje gezet en deze gefilmd:) Zitten knallers tussen van vroegah en van nu. Ook moet ik erbij zeggen dat geen enkele knaller kruit bevat. Dit zijn nog niet alle nieuwe dummy's, moeten er nog een zootje bijkomen. Dit omdat een groot deel bij een vriend van me staat, dat komt binnenkort naar mij toe.

Ook ben ik bezig met het realiseren van een heuse dummy-wand op m'n kamer. Hoeveel tijd dit nog zal gaan kosten is nog niet bekend, het idee heb ik al helemaal in m'n hoofd zitten in ieder geval, alleen moeten er nog wat dingen geregeld worden. Als ik dit helemaal af heb zal ik het jullie natuurlijk laten zien. Een klein vuurwerk-museumpje op m'n kamer is erg sfeerverhogend tijdens het vwc'en!

Hierbij het filmpje:)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ziet er weer top ui gozer! Lijkt me heerlijk om even van je scherm af te wijken om al die knallers te zien staan.

Heb jij eigenlijk van al die knallers zelf een dummy gemaakt? Of waren het al dummys?

Als je verder terug leest in dit topic kom je er achter dat ik van het spul veelal zelf dummy's heb gemaakt. Dit heb ik op een uiterst veilige manier gedaan, hier zal ik verder niet op in gaan. In ieder geval, als je jezelf eraan waagt, doe dit dan niet met materialen die zichzelf statisch kunnen laden, denk aan metalen en plastic. Als je weinig tot niets weet van wat er in bijvoorbeeld een knaller zit, waag jezelf er dan gewoon niet aan.

Misschien vinden sommigen dat ik nu wat te extreem denk op dit vlak... Maar ik heb geen zin om binnenkort te lezen dat er een een paar vingers kwijt is en de ramen eruit liggen in z'n huis, vandaar dus.

Ook weet ik zelf dat er altijd een gevaar blijft, dit gevaar loop ik toch.
Dit omdat ik het super vind om dit soort knallers in huis te hebben, alleen dan hoef ik het kruit er absoluut niet in te hebben zitten!

Zier er geweldig uit.
Ik ben zeer benieuwd naar je volgende update Capser.

Back
Bovenaan