Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nummer 9 van de schietlijstNiemand nog op een demo voorbij zien komen?
Let wel op dat de bovenstaande video een sample betrof van de Rubro demo paar maanden geleden en hier nog geen daadwerkelijke productie van geschoten is.Zowdan die is echt ok! Beter dan atlantis, die me wat teleurstelde
Ik denk dat dit weleens een grote verrassing kan zijn idd. Heb hem ook besteld.Een van de producten waar ik echt naar uit kijk dit jaar
Dat is een aardige doos

Had je hem in de voorverkoop besteld? Gaven ze nog een reden aan?1 uur voor niks gewacht bij Quartel voor deze compound..
Helaas heb ik hem dus niet
In de voorverkoop ja.Had je hem in de voorverkoop besteld? Gaven ze nog een reden aan?
Oh dat is niet best. Heb er ook een aantal besteld daar, keek er naar uit maar wordt wel spannend zo.Ik heb bijna 3 uur staan wachten bij staffel op de levering waar hij bij had moeten zitten. Maar helaas, niet geleverd.![]()
Ik heb beelden gezien, en ik kan je verzekeren dat dit een absolute topaankoop is!!!Nog niemand die er eentje heeft getest?![]()