Killer Instinct [UITLOOP]

Deze en andere heavy legend potten zijn nog nergens binnen.
Vind dit toch wel beetje zorgwekkend zo kort voor de verkoopdagen.

Echt een fantastisch blokje! Voor mij de mooiste uit deze 25 gram serie. Zeer harde klappen komen hier vanaf en hierdoor ook echt lekker grote boeketten met mooie kleuren erin verwerkt.

Hier het filmpje van gister, geschoten per twee dus het mooist in HD:

Ziet er goed uit, mischien toch maar volgende week mee nemen bij de vrije verkoop mocht die er dan nog zijn. :p

Als je hier een karton van hebt en je moet deze tillen berg je dan maar.
Wat een ongelofelijk zwaar karton. Vertilde me er aan omdat ik niet verwachtte dat het zo zwaar was.
Pffff.

Als je hier een karton van hebt en je moet deze tillen berg je dan maar.
Wat een ongelofelijk zwaar karton. Vertilde me er aan omdat ik niet verwachtte dat het zo zwaar was.
Pffff.

Maar goed dat er 'maar 12' in een karton zaten. Met z'n 16'en was het sowieso niet te tillen! :wink:

Heerlijke rambak voor een mooie prijs! Vind dit samen met de super blinking willow de mooiste van de nieuwe heavy legends. Volgend jaar zeker weer.

Gadver bij mij knalden alleen de laatste 3 bombettes, alle andere shots waren alleen de mines:s

Tja, wat kan ik er nog aan toevoegen? Grote effecten, flinke burst, mooie kleuren en dit alles vooraf gegaan door een mooie mine. Ook de eerste mine is heerlijk, deze wordt met een flinke klap afgeschoten.

Back
Bovenaan