Killer Instinct [UITLOOP]

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 766
Artikelnaam: Heavy Legend Killer Instinct
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Deze cake gaat tot het uiterste. Gigantische groene blink met rode sterren.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 25,00 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317754.762a7174.560.jpg

Demo 2014:

Demo 2013:

Laatst bewerkt door een moderator:
HD video

HD video

Hier mijn video van deze topper. kijk in full hd voor beste geluid en beeld.

Laatst bewerkt:
Voor mij ook een van de toppers van de avond! Heerlijk brede boeketten en harde burst!

Laatst bewerkt:
Adviesprijs is 25 euro! Maar wat een lekkere single effect cake! Volle boeketten,en keiharde burst.

Helemaal mee eens, om je vingers bij af te likken! Lijkt zo uit 4 Seasons gekropen te zijn :) Die was ook al zo goed, ben erg blij dat er een losse variant is. De kleuren zijn erg helder, de boeketten erg vol, de burst erg hard en dan zitten er nog mooie groene mines onder ook!

Even op HD klikken voor beter beeld.

http://www.youtube.com/watch?v=TNXV6-qXyrg

Prachtige cake, leuke groene mine met daarboven heldere groene en rode kleuren. D
De kleurcombinatie spreekt mij wat minder aan maar het is perfect uitgewerkt met super burst en spreiding!

13333318.e4641280.560.jpg

Wat een heerlijke boeketten zeg! En met nog lekker van die dikke roden ballen er doorheen, ja ik heb weinig verstand van hoe je effecten noemt, maar dit is toch geweldig!

Volgens mij hebben de meeste cakes die CE gekeurd zijn een reserve lont. Deze dus hoogstwaarschijnlijk ook.

Hele fijne bak inderdaad! Ik heb 'm al in de 4 seasons zitten dus ik laat deze staan, zou een beetje dubbelop zijn :wink:.

Deze vind ik erg goed overkomen op de filmpjes! Snoeiharde burst en erg mooie grote effecten. Deze denk ik er toch ook nog maar bij zien te scoren.

Even iets algemeens,de Four Seasons schijnt deze cake ook in te zitten die in 2011 gemaakt is toen was er nog geen regeling van 25 gr per tube.
Dit brengt mij aan het twijfelen of er daadwerkelijk 25 gr per tube in zit per tube, kan iemand mij dit uitleggen???

PS: Het is wel een mooie cake maar toch twijfels over de grote!

Back
Bovenaan