Kids Playground

Ruben

VWC lid
Gelijk maar een topic aanmaken voor het nieuwe product van de Diamond Collection: Kids Playground. Veel informatie is nog niet bekend maar zal vast wel in de kortste keren bekend zijn.

De prijs op de folder klopt niet, (!)

Hier alvast een afbeelding:

kids2007ai2.jpg

Mijn dank gaat uit naar X- Treme!

Laatst bewerkt:
wel leuk dat ze met iets nieuws komen, maar of ik hier veel van moet verwachten heb ik geen idee, maarja het is ook voor kids bedoeld.

Dit is al een tijdje op de markt en werdt geleverd door Beko (nog steeds)
Persoonlijk vindt ik dit zeel leuk spul voor in de vooravond, waarvan de autootjes zeer goed zijn

Typisch voorbeeld van 'ouderwets word weer nieuwerwets!', leuk spul voor de kids en veteranen die dit soort spul in hun jeugd gehad hebben. :wink: Ik zie dit pakket voor het eerst trouwens, misschien komen andere handelaren ook wel met dit soort artikelen. :rolleyes: :thumbsup:

Poziloc en Roel: Ik sluit me bij jullie aan.
Oude tijden herleven met dit soort pakketjes.
Ik kijk er echt naar uit en zal zeker tot aanschaf overgaan.
Net wat Poziloc zegt: leuk voor in de vooravond, mooi rustig de tijd er voor nemen en genieten.
Een deja vu. :p

leuk pakketje weten jullie ook ongeveer wat het gaat kosten? En voor de wat jongerefreaks is dit naartuurlijk helemaal tegek voor 12 uur

Laatst bewerkt:
Wat hij echt gaat kosten is nog niet bekend maar reken niet op de euro die er staat want die ligt toch echt iets te laag. Meer dan 5 euro zou ik er ook niet voor willen aangeven.

Die 'Deja- Vu' zou ik niet herkennen in het vuurwerk aangezien ik het jaar '90 kom, volgens mij liggen deze artikelen zelfs nog eerder in de tijdslijn? De mensen van het vuurwerkmuseum zullen het wel weten neem ik aan.

Mijn neef (woont in Amerika) had me een paar jaar geleden een foto gestuurd met ook zo'n geval, een krokodil of een slang ik weet niet meer wat het was. Schijnt daar heel normaal vuurwerk te zijn?

Toevalig zag ik hem net in de folder staan. het is wel leuk maar niet egt spectaculair, inderdaad voor kleindere freaks

Niet helemaal mee een Tunit. Deze producten zijn allemaal van vroeger. Toen waren er meerdere van deze stukken grondvuurwerk. Dit zijn ook dingen voor de echte fanaat van vroeger waar er volgens mij nog heel veel van overgebleven zijn. Echter, de prijs was vroeger wel veel lager volgens mij.

Ik vind de prijs voor dit pakket iets te hoog gegrepen ik had liever een prijs van onder de 5 euro gezien. Voor die prijs vind ik het nog aanvaardbaar om ze aan te schaffen en dan in de vitrinekast te zetten om te showen want daar zijn deze dingen te mooi voor, beetje afsteken en weg gooien zeker?

Gegroet,
Di Resta

Dergelijke producten zag je vroeger heel vaak. De grote pagode is ook zoiets. En veel dieren, ballen, gekke fonteinen, vliegtuigen, raketjes etc.

En vroeger was er een treintje (hebben we gehad in 1992) dat niet reed, maar op de plaats bleef staan en waarbij de ruiten licht gaven, trein geluid werd nagebootst, er rook uit de schoorsteen kwam en uiteindelijk uit elkaar knalde.

We hebben dit treintje nooit meer gezien, als er iemand meer informatie over heeft verneem ik dat graag aangezien we nu al 15 jaar op zoek zijn naar dit product.

Dergelijke producten zag je vroeger heel vaak. De grote pagode is ook zoiets. En veel dieren, ballen, gekke fonteinen, vliegtuigen, raketjes etc.

En vroeger was er een treintje (hebben we gehad in 1992) dat niet reed, maar op de plaats bleef staan en waarbij de ruiten licht gaven, trein geluid werd nagebootst, er rook uit de schoorsteen kwam en uiteindelijk uit elkaar knalde.

We hebben dit treintje nooit meer gezien, als er iemand meer informatie over heeft verneem ik dat graag aangezien we nu al 15 jaar op zoek zijn naar dit product.

Hah, gek genoeg herinner ik me dit, ook al was ik niet zo oud het was rond 1993/4 toen mn buurjongen iets dergelijks af aan het steken was.

Ik heb dit stuk vuurwerk trouwens nooit in de folders gezien (ja toen was ik ook al een heel klein freakje, bewaarde alle vuurwerk folders maar moest ze weggooien).

Ik weet wel dat er vroeger veel van die autootjes en etc. werden verkocht maar het treintje wat de buurjongen had (en wat ik in die tijd ook graag wou hebben) ben ik ook niet meer tegen gekomen.

ik zal eens kijken naar wat vuurwerk folders van vroeger van dealers die toen in enschede waren, misschien vind ik nog iets.

:bye:

Deze heeft volgens mij ook nooit in een folder gestaan. In die tijd was het nog de winkel in lopen, kwijlen bij alles wat je zag en aanschaffen.

Maar leuk dat er eindelijk eens iemand is die ook van het treintje gehoord heeft. Ik hoop hier nog steeds meer informatie over te vergaren, te meer omdat dit eigenlijk het enigste stuk vuurwerk is waar mijn vader echt verschrikkelijk van onder de indruk was.

dit jaar had ik dit pakketje voor het broertje en zusje van mijn vriendin die zijn 4jaar..
opzich prachtig spul bestaande uit een Leger truck walvis race auto draak hoovercraft.
ze zijn gemaakt bij Shogun staat ook op elk productje.
er komt bij allen een harde gil uit daar verbaasde ik me over het gil geluid gaat echt door merg en been,dan krijg je knetter vuur fontijntjes en rijden de auto's heen en weer en bij sommige komen er als einde jumping jacks uit... de hoovercraft heeft een zonnetje op het dak dat hard draaid en veel gekleurd vuur heen en weer spuit..
de draak rijd hard voor uit en spuugt veel vuur in het rond en aan het einde wat jumping jacks.
de race auto rookt wat uit de uitlaat en heeft een hard gil geluid met wat kleine fontijntjes..
de walvis is het minst leuk enkel paar knetter fontijntjes.
de leger truck heeft wat knallen schiet jumping jacks weg rijd naar voren en naar achter en heft een paar kleine fontijntjes..
werd zeer gewaardeerd hier in de straat door de kids , leuk spul en schaf het zeker weer aan voor de kids,en ik ga dan ook zeker opzoek naar meer van dit soort varianten

'k zie in de webshop van Correct Rijwielen Den Haag dat 'ie dit jaar €8,95 is.

Hoop wel dat 'ie bij mij in de buurt verkocht wordt...kan niet zonder...

Bizar dat hij hier in de stad niet te krijgen is, maar vrijwel overal in de omgeving wel... dan maar treinen voor een doosje van deze ongeing...

Bizar dat hij hier in de stad niet te krijgen is, maar vrijwel overal in de omgeving wel... dan maar treinen voor een doosje van deze ongeing...

Is te koop bij Halfords (knalfords.nl) voor 8,99 euro, ook in Groningen, Halfords Paddepoel.
(Binnen minuutje gevonden, graag gedaan :) )

Back
Bovenaan