Intratuin duiven
Intratuin duiven
Zo, vandaag voor het eerst na div. tips naar intratuin in Duiven (Arnhem) geweest
en moet zeggen dat het me niet tegen gevallen is.
Ik al begrepen dat het de grootste Kerstshow qua oppervlakte is en dat jaarlijks
veel nederlanders maar ook buitenlanders met bussen vol die kant op komen om de show te bekijken.
Ook is hier de complete collectie van Lemax te verkrijgen.
" Op ongeveer 1.000m2, waarmee we de grootste zijn, de altijd weer fascinerende dorpjes in winter- en kerstsfeer.
Genoeglijke tafereeltjes van de merken Lemax, Luville, Heartland en ons eigen Intratuin merk."
Het begint met de kustbomen.
Ale soorten en maten en div. prijsklassen.
Er stond een hele mooie boom, net echt maar de prijs was zeker echt.. €495,-
De foto's heb ik met mun telefoon genomen.
Sorrie voor de slechte kwaliteit, maar je krijgt toch een beetje een indruk hoe het in Duiven is.
Dan kom je aan in het gedeelte waar de sfeer al aardig in zit.
En als je door loopt kom je in het gedeelte wat helemaal vol staat met dorpjes in de sneeuw, skilift, Elfstedenhuisjes,
de kerstman, sinterklaas,..uhe ja, hij was ook al (te vroeg) in het land dit jaar!
Ook voor de Efteling liefhebbers zijn huisjes en bekende figuren uit het park te krijgen.
en nog meer huisjes...
En wie hebben we daar?
en nog meer...
Nog een bekende nederlander in het klein...
een waazig figuur op de brug...
Na een goed uur rond gelopen te hebben langs de div. dorpjes, liepen we via de pinguins door naar de decoratieafdeling
Ook hier had men weer een mooie entree gemaakt.
Zo dit was een beetje mijn trip report van mijn bezoek aan de intratuin in Duiven.
Het is zeker een aanrader voor de liefhebbers van kerst en zo.
meer info op
INTRATUIN DUIVEN
Gr. teejoo