Kerstsfeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er weer zin in! Vorige week al begonnen met af en toe wat kerstliedjes op te zetten en de eerst kop warme Chocolademelk is ook weer achter de kiezen. Verlichting mag ik nog niet ophangen en eigenlijk is het allemaal nog te vroeg.. Ik weet het! Volgende week zelfs weer kans op 30 graden, en ik zit met mijn gedachte weer in de kerstsferen hehe.

en ik dacht. Dat ik afgelopen nacht gek was door tijdens mij rit op spotify is de kerst muziek afspeel lijst aan te zetten in de bus haha. Even rustig aan weer in de sfeer komen haha.

Eurofleur ga ik ook altijd heen. Erg gezellig. Maar dan wel pas na Sinterklaas. En dan gelijk een foldertje mee pikken.:)

jaha nog 6dagen dan gaan we beginnen om ons huis weer in kerstsfeer om te toveren...duurd wel een paar weken dus je mot op tijd beginne he:kerst:

jaha nog 6dagen dan gaan we beginnen om ons huis weer in kerstsfeer om te toveren...duurd wel een paar weken dus je mot op tijd beginne he:kerst:

Zo dan, dat is een hele voorbereiding. Erg benieuwd hoe jullie je huis versieren, hopelijk krijgen we er foto's van te zien.

Zit lekker met een Brand dubbel bock te genieten van alle sfeer-berichten op dit forum. Inclusief kerstmuziek ! Kan niet meer wachten..

Zit lekker met een ( paar ) Brand dubbel bock te genieten van alle sfeer-berichten op dit forum. Inclusief kerstmuziek ! Kan niet meer wachten..

Zag hier in de buurt vd week ook alweer de eerste versieringen hangen bij wat mensen, ziet er tog wel weer erg gezellig uit.

Voordeel van in de personeelsvereniging zitten op het werk is dat je kan bepalen wat je gaat doen!

Eerste weekend van december een weekend naar de kerstmarkt in Aaken, Valkenburg en Maastricht :)

Over kerstsfeer gesproken, heerlijke sfeerfilm Wesley. Kan niet wachten tot het wat kouder gaat worden en dan lekker diverse kerstmarkten bezoeken. Geweldige sfeer altijd en als een tuincentrum dan ook nog eens vuurwerk verkoopt dan maakt dat het bezoekje helemaal af.

Dp2S_6XXQAAZ9nb.jpg

Kerstboompje staat al :P

Net even bij de Intratuin geweest. Ziet er altijd weer erg sfeervol uit.

Heb een aantal foto's met mijn telefoon gemaakt.

Foto's:

20181023_134508-2.jpg

20181023_134456.jpg

20181023_134441.jpg

20181023_134431.jpg

20181023_134355.jpg

20181023_134313.jpg

Fijne foto's arvid, bedankt. Hier ook maar snel naar het tuincentrum voor die mooie sfeer.

Mooie foto's Arvid! Ook erg scherpe kwaliteit. Binnenkort maar eens naar de Intratuin hier.

Gisteren ook even naar de intratuin geweest, niet de beste foto's, maar ach, het is kerst :kerst:.

thumbnail_img_6053.jpg

thumbnail_img_6051.jpg

thumbnail_img_6050.jpg

thumbnail_img_6049.jpg

thumbnail_img_6048.jpg

thumbnail_img_6044.jpg

thumbnail_img_6042.jpg

thumbnail_img_6041.jpg

December is voor mij de mooiste maand van het jaar en december staat voor mij echt in het teken van vuurwerkdemo's, oud & nieuw en natuurlijk kerst. Een bezoek aan een tuincentrum kan dan natuurlijk niet uitblijven en dat blijft voor mij wel echt een 'verplicht' onderdeel van de decembermaand. Natuurlijk zijn er nog veel meer uitjes, artikelen en/of situaties die bijdragen aan de kerstsfeer, maar daarover later meer. Nu eerst genieten van de kerstmarkten.

driesprong_kerst_5.jpg

driesprong_kerst_1.jpg

driesprong_kerst_2.jpg

driesprong_kerst_3.jpg

driesprong_kerst_4.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan