Kerstmarkten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bezoek jij ieder jaar de tuincentra bij jou in de buurt om naar de kerstshows te kijken? Of ben jij die fanatiekeling die ze ook verderop in het land of in het buitenland op zoekt?

Laat het hier weten en post eventueel wat mooie sfeer foto's.

Bezoek ze inderdaad altijd en vaak al voor de officiële opening dat je er doorheen loopt.
Moet zeggen, vind ze ieder jaar minder interessant, afgelopen jaar was eindelijk weer eens wat beter en ben ook naar Leusden geweest, Eurofleur, dat was absalute de beste, daar gaan we weer heen! :D

Jazeker Koningsdal, Tuincentrum Overvecht beide in Utrecht en zeker Eurofleur Leusden. Die vind ook ik de beste in mijn regio. Maar er zullen er meer zijn die de moeite waard zijn.

Eurofleur nog nooit geweest, wil graag eens kijken hoe het daar is.
Eens kijken of het er dit jaar van komt.

Eurofleur nog nooit geweest, wil graag eens kijken hoe het daar is.
Eens kijken of het er dit jaar van komt.

Dat moet je zeker doen! Eurofleur is elk jaar weer prachtig. En de kerstmarkt gaat redelijk 'vroeg' in het jaar open.

Ik ga zelf elk jaar een hoop kerstmarkten af. Daarnaast ook altijd een weekend naar een markt in Duitsland of België.

Zelf ga ik niet zo vaak naar kerstmarkten. Ben wel 2 of 3 jaar geleden eens in Brugge geweest een week voor de kerst. Mama mia, dat was mooi. Nu is Brugge sowieso al een schitterende stad, maar met kerst echt schitterend werkelijk waar. Veel kraampjes, mooie verlichting, hapjes en drankjes proeven en nog veel meer. Nogmaals ik heb er niet zo veel mee, maar als je er echt van houd, dan is Brugge zeker een goede aanrader rond de kerst.

weihnachtsmarkt-in-Annaberg-Buchholz.jpg

Zal van de week eens langs de Intratuin te Halsteren gaan. Elk jaar weer vanalles te beleven mbt kerstmis

Lekkere foto's Black Dragon. Lijkt me wel apart om in 30 graden kerst spullen te zien.
Gelukkig is het nu een stuk frisser en hoeven we niet lang meer te wachten.

Prachtige foto's Black Dragon. Ikzelf probeer elk jaar wel meerdere tuincentra te bezoeken. Er hangt dan altijd een prachtige sfeer en vooral met de dorpen die gebouwd worden weten ze mij ieder jaar weer te verrassen. Moet wel zeggen dat ik nog net iets meer uitkijk om dan de vuurwerkshowrooms te bekijken en om uiteraard even een foldertje mee te nemen. Laat december maar komen!

Lekkere foto's Black Dragon. Lijkt me wel apart om in 30 graden kerst spullen te zien.
Gelukkig is het nu een stuk frisser en hoeven we niet lang meer te wachten.

Dat was inderdaad raar om in je zomerse kleding tussen de kerstspullen te lopen! Er stond "Fotografieren verboten!" maar mijn duits is niet zo goed! :wink: Was verder een mooie winkel waar ze het hele jaar door kerstpullen verkopen!

Zelf erg liefhebber van de sfeershows, met name de verschillende tuincentra. Inmiddels de eerste shows al bekeken, maar de toppers blijven toch de Intratuin in Duiven en Tuincentrum Amsterdam Osdorp.

Dit jaar maar weer eens naar Intratuin Duiven. Woon er zo dichtbij, en alleen het 1e jaar geweest.. Komt er steeds niet van!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan