Kerstfilms.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Zeer sfeerverhogend zijn ook altijd de kerstfilms.. vaak feel-goodmovies die bijdragen aan de fijne sfeer die om Kerst heen hangt.

Er is maar 1 film die ik wil delen op dit moment en serieus aanraad om te kijken, beste Kerstfilm OOIT:

Echt, zag hem verleden jaar staan op Netflix, had zin om een kerstfilm te kijken, en er waren al meerdere nieuwe films uitgekomen, die ook goed waren (al gezien dus). Maar deze film, was ware perfectie. De muziek, de grappen, het verhaal, de effecten. Alles klopte gewoon, heb serieus GENOTEN van deze film!

Oh en als je geen film wilt zien maar een serie die enigszins rond Kerstmis is gebasseerd, dan raad ik deze serie aan:

Is serieus de meest fucked up serie die ik ooit heb gezien (en ik heb Happy Tree Friends gezien). Maar echt, GEWELDIG! En er is nu een 2e seizoen die rond Pasen is. Nog moeten kijken. Maar dit eerste seizoen is SPANNING, ACTIE, en HILARISCH. Zeker ook een aanrader van Netflix!

Er is maar 1 film die ik wil delen op dit moment en serieus aanraad om te kijken, beste Kerstfilm OOIT:

Echt, zag hem verleden jaar staan op Netflix, had zin om een kerstfilm te kijken, en er waren al meerdere nieuwe films uitgekomen, die ook goed waren (al gezien dus). Maar deze film, was ware perfectie. De muziek, de grappen, het verhaal, de effecten. Alles klopte gewoon, heb serieus GENOTEN van deze film!

Oh en als je geen film wilt zien maar een serie die enigszins rond Kerstmis is gebasseerd, dan raad ik deze serie aan:

Is serieus de meest fucked up serie die ik ooit heb gezien (en ik heb Happy Tree Friends gezien). Maar echt, GEWELDIG! En er is nu een 2e seizoen die rond Pasen is. Nog moeten kijken. Maar dit eerste seizoen is SPANNING, ACTIE, en HILARISCH. Zeker ook een aanrader van Netflix!

Inderdaad heerlijke film! Dit jaar weer bekijken

Die stond hier ook op het lijstje om dit seizoen te bekijken. Maar kunnen hier geen films genoeg benoemd worden.

Voor mij zelf is home alone 1&2 vast prik.

Home alone 1 en 2 is inderdaad vaste prik tijdens de kerstdagen. Dat blijven voor mij dé kerstfilms, ook al heb ik ze al tig keer gezien. Alleen die hoofden van Marv en Harry al, heerlijk!

Home alone 1 en 2 is inderdaad vaste prik tijdens de kerstdagen. Dat blijven voor mij dé kerstfilms, ook al heb ik ze al tig keer gezien. Alleen die hoofden van Marv en Harry al, heerlijk!

maxresdefault-1.jpg

Die Herdervriend aanraad heb ik inderdaad ook zien staan op Netflix, echter nog niet gekeken. Ga ik wanneer het straks wat kouder is zeker bekijken!

Verder kijken wij altijd Home Alone (duhhh) en de Grinch is ook top.

hoeveel kerstfilms hebben jullie eigenlijk thuis staan? Zelf heb ik er maar een paar, maar ken mensen die ze echt verzamelen...

Vroeger heb ik Home Alone helemaal stuk gedraaid. Tegenwoordig heb ik het geduld voor een film niet meer.

Van de week The Christmas Chronicles gekeken, zeer leuke film die de nodige kerstkriebels aanwakkert. Dikke aanrader.

The Christmas Chronicles is een absolute sfeerfilm ja!

Zelf vind ik ook Deck the Halls een vermakelijke film vol sfeer;

Thnx, hier gaan we binnenkort maar eens aan beginnen. Trailers zien er erg sfeervol uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan