Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is maar 1 film die ik wil delen op dit moment en serieus aanraad om te kijken, beste Kerstfilm OOIT:
Echt, zag hem verleden jaar staan op Netflix, had zin om een kerstfilm te kijken, en er waren al meerdere nieuwe films uitgekomen, die ook goed waren (al gezien dus). Maar deze film, was ware perfectie. De muziek, de grappen, het verhaal, de effecten. Alles klopte gewoon, heb serieus GENOTEN van deze film!
Oh en als je geen film wilt zien maar een serie die enigszins rond Kerstmis is gebasseerd, dan raad ik deze serie aan:
Is serieus de meest fucked up serie die ik ooit heb gezien (en ik heb Happy Tree Friends gezien). Maar echt, GEWELDIG! En er is nu een 2e seizoen die rond Pasen is. Nog moeten kijken. Maar dit eerste seizoen is SPANNING, ACTIE, en HILARISCH. Zeker ook een aanrader van Netflix!
Home alone 1 en 2 is inderdaad vaste prik tijdens de kerstdagen. Dat blijven voor mij dé kerstfilms, ook al heb ik ze al tig keer gezien. Alleen die hoofden van Marv en Harry al, heerlijk!