Keihard knallen met vuurwerk in Medemblik

ylke

VWC lid
MEDEMBLIK - Al weken klinken keiharde vuurwerkknallen in Medemblik. De politie is alert en ook jongerenwerker Bert Steeman is al verschillende keren in zijn auto gesprongen op zoek naar de jongeren die de knallen veroorzaken.

Tot nu toe zonder succes. Steeman: ,,Het zijn net witte muizen, ze zijn zo weer weg.''

De overlast lijkt zich te concentreren tussen de Flevosingel en de Schuitevoerderslaan. Afgelopen vrijdag kreeg de politie tussen 21.52 en 22.20 uur wel zes meldingen.

Bron

Wel 6 meldingen, als ik hier bel voor burenoverlast dan krijg je de mededeling dat je eerst zelf maar langs de veroorzakers langs moet gaan en komt de politie echt niet langs, maar als het over vuurwerk gaat komt er een mediabericht en rukt er bijna een peloton ME uit :bonk:

Misschien moeten ze hetzelfde tegen de bellers zeggen....

Begrijp mij trouwens niet verkeerd want het te vroeg afsteken en overlast van harde knallen zijn niet prettig voor veel mensen, echter de manier waar hier mee wordt omgegaan stoort mij met grote regelmaat.

Tja het is ook eng voor een agent om langs te gaan bij een burenruzie de mensen zijn ook zo boos en hij heeft alleen een pistool en 300 andere collega's:frusty:

Ja stel je voor zeg, straks mag je als dierenliefhebber geen zwarte muizen meer gevangen houden. Want dat doet denken aan de slavernij :p

Back
Bovenaan