Katwijk 30-04-2011

moontan

VWC lid
Plaats : Katwijk
Provincie : Zuid-Holland
wie : Wagenvoort
wat : onbekend
waar : Kanaaldijk bij de Binnenwatering
tijd : omstreeks 22.30 uur

Laatst bewerkt:
Ik zal hier dadelijk aanwezig zijn, zal nog een mini verslag hier posten.

Laatst bewerkt:
Ik zal hier dadelijk aanwezig zijn, zal nog een mini verslag hier

Hier gisteren dus wezen kijken, werd aan de overkant van de watering geschoten, perfecte locatie en de kade stond overal vol met mensen, werd dus goed bezocht door de mensen.

De show zelf vond ik goed, was dacht ik ook allemaal professioneel vuurwerk, ook waren er veel shells aanwezig, vaak in salvo's.

Ze schoten enorme hoeveelheden crackling tails, dat zag er prachtig uit en wat een lawaai!

Aan het einde van de show werden er nog tails over het water geschoten, goed gebruik van de ruimte gemaakt dus.

Na afloop ontstond er een kleine duinbrand op de schietplek, brandweer stond al klaar dus dat was snel opgelost.

Was dus een leuke show met veel vuurwerk, zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan. :)

Mooie film!!! Mooie effecten van vuurwerk en in de film montage! (Ook goede muziek keus!!!) Complimenten voor YavuzSelimisler, Binnensluis en YSI!!

Zaterdag weer een leuk showtje gezien in Katwijk. Het budget was minder dan vorig jaar maar ze hebben naar mijn mening toch een leuke show neer gezet met leuke blokken.

Frank nog bedankt dat ik weer een kijkje mocht nemen bij de opbouw.

Ik heb zowel foto`s van de opbouw als van de show gemaakt, hierbij de mooiste foto`s.
Film van de show staat helemaal onderaan.

IMG_3134.jpg

IMG_3135.jpg

IMG_3136.jpg

IMG_3137.jpg

IMG_3138.jpg

IMG_3139.jpg

IMG_3140.jpg

IMG_3141.jpg

IMG_3142.jpg

IMG_3143.jpg

IMG_3144.jpg

IMG_3145.jpg

IMG_3227.jpg

IMG_3242.jpg

IMG_3213.jpg

IMG_3198.jpg

IMG_3191.jpg

IMG_3184.jpg

IMG_3159.jpg

IMG_3237.jpg

IMG_3229.jpg

IMG_3228.jpg

Namens mij heel erg bedankt voor het filmen van de show Frank. Hij ziet er weer super uit.
Heb je ook nog foto's van de rings gemaakt? Zou ze graag zien.

Volgend jaar ga ik weer tijd proberen te vinden om de show deels uit te schrijven. Heb nog wel verbeterpuntjes gezien maar, voor een 120 meter show ben ik ook dit jaar weer tevreden.

Groeten,

Frank
(San Quinton)

He Frank, ik heb 2 foto`s van de ringen gemaakt alleen zijn die niet mooi geworden.

Voor een simpele camera ziter er hele mooie foto`s tussen vind ik.:D

IMG_3172.jpg

IMG_3171.jpg

@Thunderking : ik zie nu pas voor het eerst de foto's van de opbouw en de show en ik wil je complimenteren voor de mooie en interessante foto's en bedanken voor het delen.

Back
Bovenaan