Katan Vuurwerk Zutphen

Mag ik wel dan iets vragen? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Hoe komt het dat er na het corrigeren van de prijs er weer ineens voorraad is? Was toch alles al uitverkocht en nu dus weer niet? Geen verwijt hoor, maar ik vraag dit mij gewoon af.

Mag ik wel dan iets vragen? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Hoe komt het dat er na het corrigeren van de prijs er weer ineens voorraad is? Was toch alles al uitverkocht en nu dus weer niet? Geen verwijt hoor, maar ik vraag dit mij gewoon af.

Op het moment dat mijn collega zag dat hij die fout had gemaakt heeft hij de laatste 4 geblokkeerd vandaar.

Arggg, wilde niet langs gaan dit jaar, te ver weg...maar met zulke bizarre acties moet ik wel. Niet leuk Katan!:wink:

Mits se de bizarre prijzen ook kunnen waar maken, doormiddel van het daadwerkelijk uitleveren van de producten....zal mij benieuwen.

Sorry hoor maar ik vind dit zo'n belachelijke actie... Normaal €169? Begrijp best dat deze jullie deze box voor €59 verkopen, niemand die dat ding voor zo'n hoge prijs koopt.

Net nu ik voor 125 de cruel traction en voor 170 de 6 elements beb gekocht zie ik pas jullie prijzen *huilie*:cry:

Had je nog wat over gehouden voor:

Putian pijlen pakket 54,50 geen 1x maar 3
Pusher en Cybercop + 20 gratis vw
6x At once + Little One (at once €10)
6-pack 150

maar helaas..................
deze kan ook trouwens
golden.jpg

Laatst bewerkt:
Mooie winkel!
En de stunt prijzen die katan zutphen Had zijn gewoon uitgeleverd!
Bij mij was alleen triple treasure box en de 5 pack 150 shots niet meer leverbaar daarvoor kreeg ik de volgende producten voor aangeboden havana palm tree en de 6 pack 216 shots

Super oplossing en katan bedankt en tot volgend jaar!:D

In tegenstelling tot alle negatieve verwachtingen van iedereen hier op het forum, was de Cruel Traction gewoon geleverd. Goede winkel, en werd snel geholpen, binnen 10 minuten stond ik weer buiten.

Wel was het buiten (de 29e) een grote ijsbaan. Misschien kan hier de volgende keer iets aan worden gedaan?

Daar was wel iets tegen gedaan echter hielp dat niet zo snel ( 15 kg zout neergegooid)
Maar bedankt voor jouw reactie.

Ik was een van de snelle beslissers die geprofiteerd hebben van de Cruel Traction-aanbieding. Ik schaam me bijna dat ik deze voor dat bedrag heb mogen kopen, ongelofelijk wat een cakes waren dit!

Verder hier ook meteen de Event Triple Treasure gescoord en de Sneaky 4 en 6. Ik dacht, als ik dan toch een stukje ga rijden, kan ik net zo goed meteen doorpakken. Katan Vuurwerk Zutphen, bedankt voor het mooie vuurwerk!

SNEAKY PREVIEW

Hier alvast een voorbeeld wat we dit jaar weer voor moois voor u hebben.
Alleen verkrijgbaar in onze winkels in Ulft,Zutphen,Doetinchem en Leiderdorp en natuurlijk voor een Sneaky prijs.
Binnenkort online te bestellen

6x16

6x25

6x36

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan