Katan Vuurwerk Zutphen Facebook actie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Extra korting?
kijk even op facebook en gebruik onze kortings code voor 25% extra korting op profi, maxx line en china label

Kan strategisch zijn. Denk eens even zo, de meeste freaks hebben deze inmiddels al besteld. Daarmee heb je een bepaalde doelgroep al binnen, echter.. om de rest van de freaks toch nog over te halen om deze te kopen hebben ze deze nu drastisch in prijs verlaagd. De rest wordt gewoon tijdens de normale verkoopdagen verkocht.

Kan strategisch zijn. Denk eens even zo, de meeste freaks hebben deze inmiddels al besteld. Daarmee heb je een bepaalde doelgroep al binnen, echter.. om de rest van de freaks toch nog over te halen om deze te kopen hebben ze deze nu drastisch in prijs verlaagd. De rest wordt gewoon tijdens de normale verkoopdagen verkocht.

Nou ik heb hem niet en hoef hem niet :wink:

Wut! Wat een prijzen! Jammer dat deze actie niet loopt in leiderdorp... :( Zuthpen is iets te ver voor me...

Daar zijn we weer.
De Cruel Traction is nog beperkt te bestellen deze was echter door een tikfout €69 dit had echter €99 moeten zijn.
Diegene die hem besteld hebben krijgen hem ook voor €69
Ons excuus voor dit ongemak.
Katan Vuurwerk Zutphen

Duur niet maar is toch weer 3 tientjes meer. En voor die prijs loont het niet meer om 150km heen en 150km terug te rijden.

Laatst bewerkt:
Aha dat verklaart een hoop. €69 voor de cruel tracktion was ook wel echt spotgoedkoop. Goed om te zien dat het nu is opgelost :) Leuke acties! ;)

Volgens mijn info levert zowel wolff als rubro niet aan deze winkel....ben dus ook benieuwd hoe men al deze boxen gaat uitleveren eerlijk gezegd....Wellicht koopt men deze in via een bevriende winkelier oid...
Ik ga er vanuit dat iedereen die heeft besteld gewoon zijn bestelling krijgt, anders zou men er niet mee adverteren denk ik?

Volgens mijn info levert zowel wolff als rubro niet aan deze winkel....ben dus ook benieuwd hoe men al deze boxen gaat uitleveren eerlijk gezegd....Wellicht koopt men deze in via een bevriende winkelier oid...
Ik ga er vanuit dat iedereen die heeft besteld gewoon zijn bestelling krijgt, anders zou men er niet mee adverteren denk ik?

Zolang de importeur niet gaat klagen zoals Royal deed bij valk gaat het wel goed denk ik.

Dat was me al duidelijk. Als wolff en Rubro namelijk wel aan deze winkel zouden leveren waren de prijzen allang aangepast :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan