katan spanish cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
op het filmpje leek het wel lekker knalletje toch niet echt super ofzo maar wel gewoon beter dan rotje denk ik

Ik snap niet waarom dit soort producten worden nagemaakt in Nederland. De regering en media zijn ieder jaar steeds meer bezig met het illegale vuurwerk en dan worden dit soort producten die qua uiterlijk op illegale knallers lijken geproduceerd, beetje verwarrend naar mijn idee.

De Nederlandse verkopers hopen dat kinderen door het vuurwerk zijn uiterlijk het echt gaan beschouwen als vlinders en het gaan kopen. Marketingtrucje :wink:

wel een behoorlijk kort lontje trouwens

De Nederlandse verkopers hopen dat kinderen door het vuurwerk zijn uiterlijk het echt gaan beschouwen als vlinders en het gaan kopen. Marketingtrucje :wink:

wel een behoorlijk kort lontje trouwens

Het lontje loopt ook nog door onder het papier, dus de lengte van het lontje valt nog reuze mee :)

Hoe zijn deze rotjes dan vergeleken met de Black spanish cracker van Cafferata? Ondanks de 3 halen 1 betalen actie zijn ze alsnog aardig aan de prijs vergeleken met die rotjes. Het is enkel voor de leuk erbij, dus ben benieuwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan