Jupilerfreak
Banned
No problem Jupiler discussiëren is waar een forum voor is bedoelt en een plek waar je je mening mag verkondigen.Afgunst heb ik zeker niet want ik gun iedereen het allerbeste toe dus ook jouw,ik heb alleen gereageerd op datgene wat je op dat moment gezegd hebt en wat ik ervan vind.In ieder geval fijne feestdagen.Owja je kan me overigens gewoon bij me voornaam noemen Patrick dus vind ik wat prettiger klinken dan ''gast''
Allereerst mijn excuses dat ik je gast heb genoemd. Ik zal erop letten dat als ik een fel stuk schrijf ik op (forumnick)names ga letten. Dat vind ik inderdaad ook netter.
Het gaat mij er uiteindelijk om dat er verschillende manieren zijn om te communiceren. Ik beheers in dat opzicht in verschillende communicatiestijlen.
Ik kan mij voorstellen dat sommige leden zich er aan kunnen storen dat er wat "deftiger" taalgebruik gehanteerd wordt door mij. Als ik dit doe, dan doe ik dit met een reden.
Er heerst een stigma dat mensen die vuurwerk afsteken vooral paupers zijn. Dit stigma tref ik onder medestudenten heel erg aan. En juist dat zijn de mensen die verbaal gehakt kunnen maken van de soms ongenuanceerde of botte posts. Even iets ander taalgebruik inzetten levert op dat niet iedere vuurwerkliefhebber wordt afgeschilderd als een tokkie die vuurwerk naar kinderen gooit.
Op het moment dat ik bewust gebruik maak van charcheren op basis van stereotypen, dan heeft dat een reden. Eveneens wanneer ik gebruik maak van absurdisme binnen mijn berichten. En dat geldt dus ook voor het wat deftiger werk.
Ik zal je een concreet voorbeeld geven. Eerder dit jaar waren er flink wat spanningen tussen leden en crewleden. Toen heb ik bewust voor een bepaalde communicatiestijl gekozen waar iedereen baat bij had. Dit is door de leden en crewleden goed opgepikt, met als gevolg dat de sfeer verbeterd is.
Om toch terug te komen op het onderwerp. Degenen die vuurwerk naar dieren gooien vind ik gewoon lijers. Simpel as that.