Karton discount VuurwerkOrthen 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumers.

Graag attendeer ik jullie nog even op de info die ik in de aanvraag wil hebben.
Ik krijg inmiddels allerlei vragen zonder de info.
En aangezien ik tegen de 200 items loop inmiddels snappen jullie dat dit niet prettig werkt.

Dus.
Graag een email naar Marchel-75(apenstaartje)Hotmail.com met de volgende info.

Product.
Importeur.
Art nr.
Email adr aanvrager

Is het niet mogelijk om een bestand door de sturen met alle karton prijzen die je nu hebt?

Dat scheelt jou een hoop werk, en misschien zien wij nog wel een product wat door de prijs aantrekkelijker is geworden. :)

Dat is niet mogelijk daar ik dan eerst alle prijzen in een file moet gaan verwerken en dit teveel werk met zich mee brengt.

gr
VuurwerkOrthen

Wil wel even de complimenten geven voor de manier waarop er gereageerd word via de mail. Goed overzichtelijk!!

Gister begin avond mijn kartonaanvraag gestuurd. Even later zelfs al bericht terug! Top service en mijn complimenten voor de nette mail.

Groetjes

Ik heb een geheel nieuw systeem opgezet om Gilbert een berg werk van zijn schouders te halen.
We zitten inmiddels op een kleine 180 artikel aanvragen dus loopt goed.
Iedere aanvrager heeft al een nette duidelijke mail terug gehad met een nette

Ook de Sky screamers/Falcon doet het weer erg goed.

Gr
VuurwerkOrthen

Beste groot verbruikers.
Hierbij even een mededeling naar aanleiding van een paar vragen erover.

Bij het bestellen van een ve staat geen minimaal bestedings bedrag.
Dus als je intresse hebt in 1 karton van een product maar niet aan de 200,- komt is dat geen probleem.

Karton aanvraag telt wel mee in het totaal, maar niet met minimale besteding.

Gr
VuurwerkOrthen

Beste liefhebbers cq groot verbruikers.
Door steeds meer info over tekorten op producten zijn wij genoodzaakt onze ve actie op vrijdag 6 december te sluiten.

Iedereen die dus gebruik wil maken heeft tot vrijdag 23:59 de tijd zijn ve order in te vullen.

Mvg
VuurwerkOrthen

Beste pyromanen van Nederland.
We hebben nog iets meer dag een dag te gaan.
Dus pak jullie voordeel voor het te laat is.

Gr
VuurwerkOrthen

Afgelopen dinsdag heb ik mijn bestelling VE verstuurd. Ik ga er vanuit zo spoedig mogelijk bericht terug te ontvangen.

hey pyromaniac ik heb in begin november al een aanvraag verstuurd, heb alleen nog steeds geen reactie ontvangen? zijn bij jullie alle reacties al verstuurd sat er bij mij iets fout is gegaan of zijn jullie er zwlf nog mee bezig?

Ik heb ook nog geen antwoord ontvangen en 3 dagen terug een lijst opgestuurd. Nu weet ik toevallig ook dst dit bij MasterBSC ook het geval is.. Graag snel antwoord!!

Ja als er nog een reactie komt maakt het mij niet uit hoe lang het duurt als het maar voor het einde van het jaar is haha
Aangezien ik al drie weken geleden een aanvraag heb verstuurd en ook al een keer een bevestigibg heb gevraagd ben ik benieuwd of me mail er niet doorheen is geglipt.

jazeker! de prijsofferte heb ik begin november via jouw mailadres gekregen. Daarna enkele dagen later de aanvraag(bestelling) naar het aangegeven mailadres gestuurd met ook de vraag waar het geld naar over te maken. (freaksbestelling at gmail.com)
Tot op heden nog geen bevestiging of reactie gehad.
En jij weet zelf vast ook wel hoe dat gaat bij een vuurwerkliefhebber die in december nog niet zeker is over zijn speelgoed haha :D.

jazeker! de prijsofferte heb ik begin november via jouw mailadres gekregen. Daarna enkele dagen later de aanvraag(bestelling) naar het aangegeven mailadres gestuurd met ook de vraag waar het geld naar over te maken. (freaksbestelling at gmail.com)
Tot op heden nog geen bevestiging of reactie gehad.
En jij weet zelf vast ook wel hoe dat gaat bij een vuurwerkliefhebber die in december nog niet zeker is over zijn speelgoed haha :D.

Ik zal proberen vandaag er nog even in te duiken als sint en piet weg zij en de kleintjes naar bed zijn.

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan