Kapellen (B) 26-07-2010

Maandag 26 Juli 2010 Kermis vuurwerk te Kapellen (B)

Plaats : Kapellen (B)
Wie : Hendricks
wat : prof Max 6"
waar : in het gemeentepark.
Tijd : omstreeks 21:00uur

Dat beloofd een mooie show te worden met die afmetingen. Klopt de tijd die er bij staat trouwens wel? Om 21.00 is het in juli namelijk bizar licht en ik kan het mij niet voorstellen dat ze een show in daglicht gaan schieten.
Thnx voor het posten trouwens Vinnie :thumbup:

vorig jaar was het ook niet volledig donker toen ze de show schoten, wel spijtig want het is een zeer mooie en leuke show om naar te gaan kijken

Deze show is toch op muziek?
Vorig jaar was ik in ieder geval bij een show (ook in kapellen en ook ergens in juli) die geschoten werd op muziek in het sportpark.
En die show was de moeite waard om te bezoeken.

Dat was die show Denjo, Normaal gezien wordt deze show geschoten door Hendrickx Fireworks uit Kapellen.

ik wil hier morgen ook naar toe gaan maar kan iemand mij een adres geven want op google earth/maps kan ik het niet vinden.
alvast bedankt.

edit:
is het op die atletiekbaan?

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of de show echt om 21:00 uur geschoten gaat worden, het is dan nog helemaal licht buiten.

@nielsniels, Ik heb ff snel een kaartje voor je gemaakt.

Ik parkeer m`n auto altijd op de dorpsstraat, vanuit daar kan je zo het park inlopen (parkeren is daar gratis)
De rode lijn is de looproute, je hoeft alleen maar rechtdoor te lopen en dan kom je vanzelf op de ateletiekbaan.

In de blauwe cirkel staat het vuurwerk, en bij de gele lijn heb je het beste zicht.

kappellen.jpg

Filmpje van vorig jaar.

Laatst bewerkt:
zou het echt al om 21.00 beginnen? ik zorg dat ik er dan ben maar ik verwacht dat het pas om een uur of 22.00 begint. want dan wordt het net donker.
als ze het om 21.00 doen kunnen ze het net zo goed nu doen. het is dan nog net zo licht.

Ik ben er vanavond ook bij! :D
Deze keer met camera alleen nu ga ik voor de eerste keer eens proberen wat foto's te schieten inplaats van te filmen.

Net een aller aardigst showtje gezien.Mooie bommen met verrassende tips aan het einde. genoeg single shots en mines. De muziek was(gelukkig)nauwelijks te horen waar ik stond. Alleen dat wk liedje, dat blijft in je hoofd zitten...
De finale vond ik minder. een paar bommen en wat knalcakes.

Back
Bovenaan