Kanaal Pettemans

Ondanks dat we weer in een lockdown zitten heb ik nog een mooi blok op film weten te zetten.
Bengal Tiger van het merk Luypaers was dit keer aan de beurt.

Ik moet wel zeggen ik vond het blok een klein beetje tegen vallen maargoed we stoken gewoon door:p

Ondertussen het nieuwe jaar 2021 ben ik weer begonnen met uploaden van de filmpjes.

Het blok Supernaut 2 is geschoten iets over 12 en meteen het nieuwe jaar in te luiden.

Het mag wel vertelt worden, maar precies om 12 uur staan er toch altijd vele mensen te kijken en iets over 12 het stookveldje oplopen waar de ogen op gericht staan is toch wel een onbeschrijfelijk gevoel, je hoort op afstand roepen wow kijk die doos, een heerlijk gevoel en de last even te laten vieren.

Supernaut 2 Funke Fireworks

Vorige week zaterdag lag er een hoop sneeuw en natuurlijk kunnen we het niet laten, had alleen weinig tijd om te edditten maar kan het jullie niet de stooksessie in de sneeuw te onthouden.

Ik ben wel eens politiek gezind en ga er wel eens op uit, normaal ben ik niet zo van de interviews maar vond het toch eens waard om het er over te hebben met dhr van Haga.

We gaan gewoon door en heb nog een video van de week online gezet.
Heerlijke knalmat kort maar krachtig,ik was altijd al fan van matten dus hier kan ik zeker van genieten.

Prachtig weer om producten uit te proberen.
Let op dit product de Schreihals Luftheuler is afgestoken in een leegstaande bunker.
Alles voor het maximaal gevoel van het geluid :bonk:

Sinds een enkele weken heb ik een nieuwe camera aangeschaft, de Canon XA40.
Hierbij dus de eerste avond dat die in huis was gelijk uitgeprobeerd.

Da's een beste camera, de Canon XA40! Leuke filmpjes ook. Mooi om zo te oefenen voor het 'echte werk' later in het jaar.
Film je met opzet niet in 4K? Ik zie heel fijn stabiel beeld met veel fps. Dat kijkt lekker weg. Misschien is een externe microfoon nog wel een mogelijkheid voor verbetering; ik vind het gedempte geluid bij die crackling van de Geysir niet zo best klinken.

Ik film met opzet niet in 4k alleen al vanwege de vele ruimte die die in beslag neemt. meeste kijken ook via de telefoon tegenwoordig vandaar :). Ik heb er nu de externe microfoon opzitten van Rode de videomic pro+ en daarvan ben ik nog niet helemaal uit qua instellingen.
Het verschil met de Geysir en de worst nightmare kan je het terughoren, ik erg me er eigen ook aan maar blijven oefenen vandaar de vele filmpjes van afgelopen weken :p

Maar de camera is even wennen, maar ga er al stappen op vooruit gelukkig.
tnx voor je inbreng Darksoul, hierdoor kan ik me eigen altijd verbeteren.

Door omstandigheden heb ik even de rust genomen maar ben wel weer gaan uploaden.

Dit maal de Ti-salute van Zena.

Back
Bovenaan