bonzo26
VWC lid
Ik kan niet geloven wat ik hierboven allemaal lees. Als je zulke dingen zegt is het niet je passie! Of je hobby!
Wat lees jij dan wel niet allemaal wat ik niet lees?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan niet geloven wat ik hierboven allemaal lees. Als je zulke dingen zegt is het niet je passie! Of je hobby!
Alles is te missen behalve mijn kids. Heb al veel verloren en vuurwerk staat bij mij niet op 1.
Gaat vuurwerk voorbij dan ben ik verplicht om te genieten van andermans illegaal vuurwerk aangezien ik voor mijn werk geen strafblad of politiebedoelingen kan permiteren.
Maar ik gun mijn kids de rotjes en rolletjes en oud & nieuw zoals wij hem kennen.
Ja ik kan het missen maar ik weet hoe het voelt als iets waar je veel waarde aan hecht er niet meer is.....
Lastig, maar denk dat ik het wel kan missen. Zoals funkyi en bonzo26 al benoemen, zit ik niet op een strafblad en dergelijke zaken te wachten. En dan hoor ik sommige hier zeggen dat een echte liefhebber altijd blijft stoken... En misschien lukt dat na een totaalverbod nog wel, om wat illegale blokken te stoken. Echter denk ik dat dat enkel de eerste 2 jaren erna nog lukt, daarna ga je 100% te veel opvallen.
Verder komt het financieel niet slecht uit, hoe jammer dat het ook is. Zo probeer ik bijvoorbeeld al jaren een leuke voetbalwedstrijd mee te pakken, in een stadion verder dan Nederland, België of West-Duitsland. Of een keer 10 dagen op wintersport in plaats van 6, waarvan je dan nog maar 4 dagen op de latten staat.
Kijk, qua opbouw naar de jaarwisseling zelf toe kan geen enkele hobby of passie hier aan tippen. Importeurs demo's en Zena Trophy in september. In oktober de collectie voor 95% rond maken. Dan in november toch nog wat erbij bestellen wat je helemaal niet nodig hebt, je stukbijten op diverse win-acties en de eerste winkeldemo's bezoeken. Feestmaand december jezelf volvreten met een overdosis aan suikers, vetten, calorieën en alcoholische versnaperingen. En verder opbouwen naar o&n; stookvolgordes maken (om je er 0,0 aan te houden), voldoende aanstekers halen, toch nog langs de Aldi om wat cat.1 (waarvan je 11 maanden lang zei er klaar mee te zijn), de Top2000 lijst inzien met 10 nieuwe nummers per jaar, het stressvolle afkeurtopic hier met tegenzin bekijken, de net zo stressvolle win-actie topics -vaak- met tegenzin bekijken, de nog chaotischere afhaaldagen zien te overleven, om maar te zwijgen over de weersvoorspellingen... En dan om 31 december 17:59 uur nog blijer naar buiten rennen, dan een klein kind die net een zeldzame Pokemon heeft gevangen op zijn Gameboy, zonder gebruik van de Master Ball.
Wat dat betreft zal ik het zeker gaan missen. Vooral de eerste vijf, zes of zeven jaarwisselingen zonder zelf vuurwerk afsteken, kunnen nog wel eens zwaar gaan worden. Maar ja, life goes on. En wie weet komen de aliens van planeet Pyronus ons ooit nog bezoeken. Hebben we toch nog een soort happy ending.![]()
Ik wordt toch een klein beetje verdrietig van veel berichten die hier voorbij komen. Jammer om te lezen dat veel liefhebbers de handdoek al min of meer in de ring gesmeten hebben.![]()
Niet verdrietig van worden joh, is ‘t niet waard.
Dezen hebben duidelijk geen kruit door hun aderen stromen.
Lekker laten gaan...
Je vuurwerkhobby/passie afhankelijk laten zijn van een vuurwerkverbod.:![]()
Gelukkig ontgaat ook mij die denkwijze volkomen...