Kamuro Variations

• Topic starter Topic starter MjB
  • Startdatum Startdatum

MjB

VWC lid
Artikelnummer: FC30-20-13
Artikelnaam: Kamuro Variations
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: 20 Shots battery caliber 30mm, with mines and burst effects of golden willow stars changing to 4 different tips, with golden tail.

Effects:
1.) Mine and burst effect of golden willow change to white strobe, with golden tail
2.) Mine and burst effect of golden willow change to blue stars, with golden tail
3.) Mine and burst effect of golden willow change to red strobe, with golden tail
4.) Mine and burst effect of golden willow change to silver tips, with golden tail

Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: 22 sec
Adviesprijs: ...

img_6959.jpg

Wat een heerlijke bak van Funke.

Ik heb deze afgelopen O&N geschoten en zou hem graag dit jaar weer willen bemachtigen, alleen zie ik hem nergens meer te koop staan.

Weet iemand een adresje?

Oei, dat is zo'n 3,5 uur rijden voor mij..
Net iets te ver...

Misschien had ik moeten vragen; een adresje in of nabij de regio Limburg.... :idea:
Misschien dat die garage in Nettetal, Kaltenkirchen hem krijgt. Vorig jaar hadden die ook verschillende funke artikelen.

Oei, dat is zo'n 3,5 uur rijden voor mij..
Net iets te ver...

Misschien had ik moeten vragen; een adresje in of nabij de regio Limburg.... :idea:

Bij funke-vuurwerk.nl is 'ie ook te krijgen. Deze shop heeft meerdere afhaallocaties net over de grens in duitsland.

Bij funke-vuurwerk.nl is 'ie ook te krijgen. Deze shop heeft meerdere afhaallocaties net over de grens in duitsland.

Dichtstbijzijnde voor mij ligt op een dik uur rijden...
Misschien als ik tijd over heb, rijd ik die kant op. :applause:

Back
Bovenaan