Kamuro Finale

Wat een prachtige cake is dit. Gelukkig heb ik er nog één van staan.

Tempo is net goed, niet te snel, maar hij ramt wel lekker door. Effecten zijn goed groot zo te zien, en ook mooi. Niet alleen een cake die je in een show moet verwerken dus.

Wat een prachtige cake is dit. Gelukkig heb ik er nog één van staan.

Tempo is net goed, niet te snel, maar hij ramt wel lekker door. Effecten zijn goed groot zo te zien, en ook mooi. Niet alleen een cake die je in een show moet verwerken dus.

Hoe kun je in hemels naam deze nog thuis hebben staan? :bonk: haha
Wat jij ook al zegt, hij is perfect om alleen te schieten. De buren stonden toch wel even te kijken hoor, sommige mensen dachten toch echt dat ik een prof blokkie had. Op film komt hij een stuk minder goed over, maar wat een geweld was het zeg! De hele lucht verlicht, echt een kippenvel momentje!:D

Wie genoeg koopt houd wat over wanneer op gegeven moment de pret er vanaf is (na ruim 100+ cakes haha).

47347_151256104896790_100000372039655_320366_7824828_n.jpg

Is dat niet de Brocade Finale? Daar lijkt hij wel veel op. Maar ik heb de Kamuro Finale nog niet in het echt gezien, dus misschien zit ik er wel helemaal naast.

Een mooie cake zoals we van de Showtime serie gewend zijn.

geweldig dat kindje aan het eind van het filmpje: "papa de grond schud helemaal" lijkt me een mooi commentaar bij deze cake! haha! prachtig ding...heb de brocade to color al maar wil er nog 1 bij en dit is wel een kanshebber...

Heerlijke cake! Persoonlijk vond ik de Brocade to Color iets beter maar deze mag er ook zeker wezen!

Filmpje van mij:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een topblok, het formaat van de cake is al groot.

Liefst dit jaar weer in de collectie.

Voor mij één van de toppers van de avond! Het geluid van de lancering is al heerlijk, ramt lekker door. Lucht gevuld met goud. Is wel snel klaar, zou misschien 1 tandje trager mogen maar het blijft een heerlijke finalebak!

Over dikke finalecakes gesproken... Ben benieuwd of iemand deze recent nog heeft geschoten, of weet of deze in een caffero showtje is gebruikt. Mocht iemand iets gezien hebben, deel het maar in dit topic!

Back
Bovenaan