Kamuro Finale

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5023
Artikelnaam: Kamuro Finale
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 42
Effectomschrijving: Kamuro
Tijdsduur: 10-15 seconden
Hoogte: 40-50 meter
Verpakking: 4/1
Richtprijs: € 55,00
Film: volgt
Foto: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
bij zulke dingen , ben ik nog extra benieuwd naar de prijs , ik vind het vaak te duur wanneer iets maar 10-15 seconde duurt .

10-15 Seconden en aardig wat schoten is een goede finale voor in een show

Ben ik helemaal met je eens, evenals de 'brocade finale' lijkt deze uitermate geschikt voor een finale in een showtje. Maar eerst eventjes afwachten of dit na de filmpjes/demo's nog steeds zo is..

Ben ik helemaal met je eens, evenals de 'brocade finale' lijkt deze uitermate geschikt voor een finale in een showtje. Maar eerst eventjes afwachten of dit na de filmpjes/demo's nog steeds zo is..

Maar ik denk tog dat de prijs uitermate hoog zal liggen,
Maarja, afwachten:bye:

Nu ben ik echt benieuwd naar een filmpje hiervan :D
Iemand bekend of deze cake bij een demo geschoten zal worden ?

Ik weet niet of Arkel te doen is voor je, maar die hebben 19 december een demo waarbij hopelijk ook Showtime te zien zal zijn (ze verkopen het namelijk wel). De schietlijst komt op de volgende site te staan, dus hou het in de gaten!!!

http://www.abcvuurwerkarkel.nl/vuurwerk-demonstratie-regio-gorinchem-en-omgeving

hier ben ik zoieo aanwezig en zal ook het een en ander op film proberen vast te leggen dus als het geschoten wordt zet ik het de 20e online
verw8 geen topniveau films heb maar een simpele camera
maar zal mn best doen

Heerlijk! Wat een prachtige kamuro's. Volle boeketten die lekker breed uiteenspatten. Ik vind de tijdsduur nog wel meevallen. Zo kort is hij nou ook weet niet en is goed te gebruiken in een finale.

Ik heb deze twee maal mogen afsteken, de eerste viel tegen ,maar de tweede was toch echt prachtig!

Versie 1:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Versie 2 (niet compleet gefilmd):

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan