Kabinet beperkt verkoop en afsteken vuurwerk

Logistiek zal het grooste struikelblok worden inderdaad. Ik kan mijn openingstijden verruimen zodat ik de verloren dag iets kan uitspreiden en de andere normale uren zal het drukker worden.

Maar je moet wel je spullen op tijd krijgen, niet allen ik als winkelier maar ook de importeurs.
En dat zal meest gepuzzel worden.

De importeurs hebben dat natuurlijk grotendeels zelf in de hand. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het laat aankomen ook tactische overwegingen heeft t.a.v. controles e.d.

De importeurs hebben dat natuurlijk grotendeels zelf in de hand. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het laat aankomen ook tactische overwegingen heeft t.a.v. controles e.d.

Dat wel maar als hun 3 dagen orders rijden in twee dagen moeten proppen is dat toch best een planning, los van de planning die ik als winkelier ook moet maken en passend krijgen.

Wat een drama zeg. Dit is het begin van het langzaam aan banden getrokken wordende Oud & Nieuw.
Bedankt Bonte,Broertjes en Boutaleb!!!:bonk:

ben benieuwd wat de zogenaamde vuurwerkbelangen vereniging hier tegen gaan doen?
of de gedupeerde winkeliers.
Lang leven Illegaal vuurwerk..

Ja die hoor je nog steeds niet knap werk hoor als ze dit eruit gehaald hebben. Wat een aanfluiting van de branche en als dit verhaal niet klopt direct een per bericht eruit voor leugens

Wat een klinkklare onzin weer. Zoals hier boven al talloze keren is benoemd is het niet de schuld van winkeliers, daarbij is dit zeker niet te handhaven. Gelukkig staat het nog niet vast, tot die tijd blijf ik hopen. In ieder geval lont ik wel een paar knal cakes door voor 10:00 uur 's ochtends:bonk:

10 uur projecten met Cat 1 vuurwerk? Zijn jullie helemaal gek geworden! Laat het maar merken dat het niet helpt. Ik kan je nu al vertellen dat ik dit oud&nieuw gewoon om 10 uur buiten staat te knallen!

Tijd voor actie? Met alle importeurs, winkeliers, freaks, liefhebbers en niet zuurpruimen uit Nederland. (*ik denk zelfs wel 65-70% die geen vuurwerk verbod wil).

Bye bye daylight vuurwerk!!! Ongelovelijk dit besluit, doordat illegale gedoe zijn de goede mensen die eronder lijden en hun zuur verdiende brood gaan mislopen.... Triest besluit dit!?!

En groen links is ook weer uit hun winterslaap. Die hebben natuurlijk zeer positief gereageerd op dit voor hun heugelijke nieuws.:frusty:

Back
Bovenaan