Jw 123

moontan

VWC lid
JW123.jpg

Artikelnummer: JW 123
Artikelnaam: REVOLUTION
Netto Kruitgewicht: 446
Aantal Schoten: 33
Effectomschrijving: 6S:RED STAR GREEN GLIT TERING WITH RED TAIL; 3S:RED STAR TIME RAIN WITH RED TAIL;3S:GREEN STAR TIME RAIN WITH GREEN TAIL; 6S:YELLOW STAR SILVERY GLITTERING WITH YELLOW TAIL; 3S:SILVERY CROWN SILVERY GLIT TERING WITH SILVERY TAIL; 3S:SILVERY CROWN SILVERY GLIT TERING WITH SILVERY TAIL; 6S:SK Y-BLUE LEMON GLITTERING WITH BLUE TAIL; 3S:RED STAR CHRYSANTHEMUM WITH RED TAIL
Richtprijs: €45
Film: Film website XXL Fireworks

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een heerlijke cake is dit! En weer een goede prijs voor dit product zoals ik nu al gewend ben bij deze importeur. Net aan geen 500 gram en net iets meer dan 30 euro, ongekend eigenlijk.

De effecten in dit product zijn ook om heerlijk te noemen. Hier ken ik echt van genieten. Eest hele mooie 'Time Rain' effecten, gevolgd door een soort 'Chystantheum' met glitter. En dan weer een paar schoten met een super goed tempo 'Time Rain' waarnaa de drie laatste finaleschoten te gelijk de lucht in gaan in een W- shape, ook met een 'Chysantheum' effect, hellaas vult het niet goed aan (had ze liever iets ronder gezien als de echte Cry Crackling 5x5).

JW 123 Revolution

JW 123 Revolution

Revolution

hoi

Heb de film helemaal bestudeerd plaat voor plaat let dan op de uitwerking, volle boucketen en geheel rond fabriek levert perfecte producte weinig opmerkingen. toch zullen we vast een misser tegenkomen denk dat we dan lang moeten zoeken.
Vg
Bert

JW 123 Revolution

JW 123 Revolution

JW 123 Revolution

hoi

wij hebben deze gisteren geschoten, zoals hij op film tezien is, komt overeen met de werkelijkheid.
Ik zelf vind dit een topper.
Of ik heb er al te vaak naar gekeken bedrijfsblind ha ha.
dit is de duurste van de jorge die ik geschoten heb op dit moment.
De grotere komen nog aan de beurt.
Of te zien op de demo van XXl fireworks 30 november.

V groet
Bert lammers

Deze had je kunnen zien in Rijswijk. Tamelijk dicht bij Den Haag, toch?
Zelf vond ik het geen topper tussen al die andere goede cakes, omdat ik de burstknal niet hard genoeg vind, maar hij is zijn geld zeker wel waard.

Ik heb deze besteld en vind het op zich geen miskoop voor het geld. Hij springt helaas niet boven cakes van bv Wolff, B&W en HVK uit, maar ik heb er geen spijt van deze aangeschaft te hebben.
Tempo en opbouw van dit blokje vind ik leuk.

Ook deze moet ik hebben!!
Jorge maakt zeer mooie producten voor de Nederlandste markt, die zeker gezien de prijs dé grootste concurentie zijn van alle merken denk ik :wink:

Ik vond deze cake super. Overigens net als al het andere van Jorge.
Voor 33,50 is dit ook een geweldige pot, mocht het in je budget passen, kopen dan!

Back
Bovenaan