vuurwerkduiven
VWC lid
Heftig verhaal word je niet echt blij van . Vooral als ze een sierpotje onder de wapen en munitie gaan onder brengen haha dan kan je een paar maanden gaan zitten in theorie voor een sier potje...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel geld heeft deze ongelovelijke bullshit al niet gekost joh terwijl onze oudjes een paar keer in de week snel een klamme washand over hun gezicht krijgen vanwege alle bezuinigingen.Tsja.. Moet je kijken wat een ambtelijke brei aan regels ze voorstellen voor maximaal 200kg. Ik huur wel lekker een huisje in Duitsland voortaan. De mazzel..

Ik ben meer van de Bonaire fanclub en ik kan je vertellen dat je daar iig, en over de gehele antillen, containers met vuurwerk hebt langs de kant van de weg waaruit verkocht wordt.Naja, mijn vrouw wil heel graag een keer in de kerstvakantie naar Curaçao en ik eigenlijk ineens ook! Hoe zit het daar met de vuurwerkregels?
Ik ben meer van de Bonaire fanclub en ik kan je vertellen dat je daar iig, en over de gehele antillen, containers met vuurwerk hebt langs de kant van de weg waaruit verkocht wordt.
Grootste probleem is meer dat er makkelijk dik 700 op een enkele ticket komt plus de rest...
Volgende week zit ik er weer 18 dagen![]()
Viel me wel op dat de staatssecretaris vorig jaar nog wat terughoudend was ten aanzien van komende jaarwisseling, die terughoudender was er nu niet echt. Dat gaan ze wel redden.Momenteel het vragenuurtje politiek oa ned 1 te zien. Mogelijk naderd er een debat rond vuurwerk.
Inzet trouwens is aug 2026 het verbod uitgevoerd en in place