Juridische analyse vuurwerkverbod 2025/2026

Heftig verhaal word je niet echt blij van . Vooral als ze een sierpotje onder de wapen en munitie gaan onder brengen haha dan kan je een paar maanden gaan zitten in theorie voor een sier potje...

Tsja.. Moet je kijken wat een ambtelijke brei aan regels ze voorstellen voor maximaal 200kg. Ik huur wel lekker een huisje in Duitsland voortaan. De mazzel..

Bijlagen

• IMG-20251107-WA0049.jpg
    IMG-20251107-WA0049.jpg
    174,2 KB · Weergaven: 43
Tsja.. Moet je kijken wat een ambtelijke brei aan regels ze voorstellen voor maximaal 200kg. Ik huur wel lekker een huisje in Duitsland voortaan. De mazzel..
Hoeveel geld heeft deze ongelovelijke bullshit al niet gekost joh terwijl onze oudjes een paar keer in de week snel een klamme washand over hun gezicht krijgen vanwege alle bezuinigingen.

Een grote schande deze show.

Toch heb ik het idee dat als een importeur, verkoper of consument naar de rechter stapt er (tijdelijk) een streep gaat door het verbod omdat de overheid de voorwaarden niet op orde heeft. Een burgemeester die geen toestemming verleent, om welke reden dan ook, loopt het risico om voor de rechter gesleept te worden. En als zo’n zaak zich maar blijft voortslepen kan de wet niet worden uitgevoerd. Zie stikstof.

Back
Bovenaan