Jungle Fever [Ass.]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DA70
Artikelnaam: Jungle Fever
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Effectomschrijving: Assortiment, DC008,DC011,DC037,DC054,DC063(500 gram) en DC150
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 99,00,-
Verpakkingseenheid: 1
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De inhoud is:
  • Multicolour diamond
  • Power block
  • Diamond screamer
  • Symphony of stars
  • Spider
  • Magnum candles

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring met dit assortiment of de afzonderlijke cakes? Ik zit toch ernstig te denken om deze en wildlife te nemen voor een totaal prijs van 158 euro en dan nog gratis de polar bear erbij. Lijkt mij een goede deal.

nog een keer posten:)

Ik had jungle fever and best of wildlife, de kosten waren 2 keer 79,95.
En ik heb gekregen:

2xcoyote
2xbuffalo
fantastic high flyer
magnum candle

van kaboom:

hot shot
high and mighty
demolition
fully loaded

En als gratis cake:

midnight target.

Ik had ook beide pakketten besteld.

Wildlife heb ik gewoon zoals het hoort geleverd gekregen met de Bear, Shark, Leopard en de lion erin.

Ik dacht Jungle Fever ook gewoon in zijn geheel te hebben alleen in de omdoos zitten totaal andere artikelen :O
Nou blijkt het om assortiment toraz te gaan wat in mijn ogen vreemd is.

Nu heb ik dus:
Magnum Candles
Demolition
Fantastic High Flyer
Hotshot
Buffalo
Purple Rain

Is dit een goede deal of had ik beter Jungle Fever kunnen hebben?

Edit: Los kost alles bij elkaar 140 euro ongeveer maar ik weet nog steeds niet of ik liever de Spider ipv Buffalo gehad zou willen hebben ik ken de effecten van de buffalo namelijk niet.

buffalo is een tope cake (waaier) lees de berichtjes maar en zie de filmpjes.

Ik ben in iedergeval dik tevreden:)

Ik had ook beide pakketten besteld.

Wildlife heb ik gewoon zoals het hoort geleverd gekregen met de Bear, Shark, Leopard en de lion erin.

Ik dacht Jungle Fever ook gewoon in zijn geheel te hebben alleen in de omdoos zitten totaal andere artikelen :O
Nou blijkt het om assortiment toraz te gaan wat in mijn ogen vreemd is.

Nu heb ik dus:
Magnum Candles
Demolition
Fantastic High Flyer
Hotshot
Buffalo
Purple Rain

Is dit een goede deal of had ik beter Jungle Fever kunnen hebben?

Edit: Los kost alles bij elkaar 140 euro ongeveer maar ik weet nog steeds niet of ik liever de Spider ipv Buffalo gehad zou willen hebben ik ken de effecten van de buffalo namelijk niet.

ik zou liever de buffalo hebben maar dat is persoonlijke smaak, maar je bent zeker niet minder af met deze combo. dit pakket had ik ook besteld deze heb ik gekregen zoals het hoorde maar de best of wildlife zaten 4 betere cakes in

net ff filmpje van de buffalo gekeken en ziet er inderdaad super uit.
Ik denk dat ik wel blij kan zijn met deze combi :)

Ja, dat denk ik ook wel. Ergens vind ik het wel jammer dat ik ass. niet heb gekregen. Zeker de spider wilde ik graag hebben, vond deze erg mooi.

Kreeg deze dit jaar samen met het Safari Trip pakket en het Wildlife pakket voor een vriendenprijsje aangeboden.
Had dit pakket al een keer eerder gehad dus het was geen gok.
De Multicolour Diamond en de Powerblock zij de zwakke schakels in dit pakket, maar zelfs die zijn de moeite waard voor zo'n prijsje.
De Spider is natuurlijk gewoon een topcake, maar diegenen die de Buffalo als vervanger hebben gekregen zijn echt mazzelaars want dat is in mijn ogen toch wel een van de mooiste cakes die Diamond Collection ooit heeft gehad!

Eigenlijk de zelfde vraag die ik ook bij het ass. best of wildfire heb geplaatst, zou deze nog terugkomen? voor 79 euro geen geld en de producten waren top, zeker de vervangers.

Back
Bovenaan