Jullie mening over de countdown!

Ruben

VWC lid
Beste vuurwerkliefhebbers!

Het vuurwerkseizoen loopt alweer op zijn einde. De jaarwisseling is geweest en de decembersfeer is de deur uit.

Daarbij komt nu ook kijken dat een aantal topics geen waarde meer hebben.

Het is mij de bedoeling geweest om de countdown tijdelijk te houden en tussen 1 september en 1 februari te openen. Als ik zo terugkijk dan wil ik wel kwijt dat het super is geweest. In veel topics was het heel gezellig en ik hoop dat jullie dat ook vonden.

Nu wil ik graag jullie mening!
Houden we de countdown open, of sluiten?

Houd er wel rekening mee dat als hij straks dicht gaat je weer iets heb om naar uit te kijken.

Groet,
Ruben

Geweldig!

Mij leek het destijds al een goed idee om deze toe te voegen. Het was eigenlijk het enige wat nog ontbrak aan VWC.

Afgelopen jaar is het toch wel een succes gebleken. Iedereen die vrolijk poste, en gespannen gingen we in deze topics daar die ene dag. Het was echt sfeer, en dat was de bedoeling hiervan.

Wat betreft het open houden.. ik weet het niet. Als hij in September of eerder weer open gaat, zou dat de sfeer wel ten goede komen. Maar aan de andere kant staan er inmiddels wel ontzettend veel leuke topics, en het is erg leuk om die door te kijken. Met name topic met aanraders, of de lijstjes enzo, altijd leuk om terug te zien, en je komt zelf ook op ideeën hiermee.

Dus tja, ik weet niet wat de anderen vinden.. Maar ik zou het best leuk vinden als hij blijft staan. Want ik bezoek het gedeelte best vaak.

:bye:

Laatst bewerkt:
Ik vind dat de countdown best iets seizoensgebonden kan zijn. Zo houd je ook lekker weer de spanning erin voordat hij weer open gaat.

Vanaf 1 augustus weer open gooien? Of aan welke datum denken jullie? Ik vind het namelijk wel fijn om lekker op een warme zomerdag een sfeerverhaal te lezen.

Tevens moet het weer opgeschoond worden voor het aankomende jaar natuurlijk, want er staat redelijk veel in wat jaarsgebonden in zoals bugetten topics en nog veel meer van dat soort dingen.

Graag jullie mening hierover:wink:

Ruben goed dat je dit aanhaald:)

Tja mag van mij blijven, leuke topics. Als ik 'zin' heb in vuurwerk kijk ik diverse topics na.

sluiten en lekker net voor dat AVP open gaat weer open gooien.. dan hou je ook je bezoekers beter vast.

1 augustus vind ik wat vroeg, het is dan immers nog zomer.. eerder midden augustus.

Ruben op de eerste plaats: je hebt geweldig werk geleverd met het openen en beheren van deze topics. Super gezellig was het.
Ik spreek ook duidelijk mijn voorkeur uit naar het dichtgooien en heropenen als de tijd rijp is.
Het showseizoen staat voor de deur en in de zomer zijn maar weinig mensen met oliebollen bezig lijkt mij

Ik zeg dicht doen tot 1 september maar wel leesbaar houden, vanaf 1 september weer open. Zo kan je als het 30 graden is toch nog een leuk verhaaltje lezen maar het actief lezen en posten begint weer met het "vuurwerkseizoen".

Ik zeg ook sluiten. Zo blijft de spanning er lekker in. En zo rond midden/eind augustus kan die dan weer open en kan iedereen weer helemaal los.

in de zomer zijn maar weinig mensen met oliebollen bezig lijkt mij

:D ik moet ze officieel eigenlijk nog bakken, omdat het de 31e niet van gekomen is, maar even on topic :
De meeste hier vinden dat het topic gewoon gesloten moet worden tot medio augustus / september. Wat mij betreftt heb ik niet echt een voorkeur, zowel als voor het dicht gooien als open houden. Vindt het zowieso een leuk topic om te lezen, maar aan de andere kant zal er weinig in gepost worden tot einde zomer ?

Het is natuurlijk wel handig om te lezen wat de aanraders zijn. Ik stel voor om de topics te sluiten zodat ze nog wel leesbaar blijven.

Uiteraard blijven ze leesbaar, maar dan wel gesloten. Ik deel ieder zijn mening hier. Hebben we straks weer wat om naar toe te leven! :-)

Als we die dingen nu eens verplaatsen naar siervuurwerk algemeen, want dat valt meer daaronder als onder de countdown vind ik zelf. De rest moet bijna helemaal opgeschoont worden omdat het elk jaar anders is natuurlijk.

Als we die dingen nu eens verplaatsen naar siervuurwerk algemeen, want dat valt meer daaronder als onder de countdown vind ik zelf. De rest moet bijna helemaal opgeschoont worden omdat het elk jaar anders is natuurlijk.

nee vind ik niet.. hou het lekker allemaal daar in. En gesloten ook in de zin van dat het tot dé datum niet zichtbaar is. Anders ga je weer vragen over die topics in andere topics of subforums krijgen.. kortom een gedoe.. Gewoon sluiten, en opzei zetten en weer open gooien op dé datum

Uiteraard blijven ze leesbaar, maar dan wel gesloten. Ik deel ieder zijn mening hier. Hebben we straks weer wat om naar toe te leven! :-)

idd wel een goed idee. Wel dat je gewoon alles kan lezen maar niet meer kan posten. Prima! :)

Sowieso erin houden dit gedeelte op VWC. Erg leuk.

Van mij mag hij ook dicht,Als inderdaad de boel leesbaar blijft,En ook een verzoek:Als het weer december is,Kan dan een van jullie een oliebollen topic starten,Dat was het eenigste wat er nog aan ontbrak,:D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan