Waltr
VWC lid
Ok. Pap is rubro fam en dit magnum.neuh zekers niet
Zal dr es voor gaan zitten als ik tijd heb

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Pap is rubro fam en dit magnum.neuh zekers niet
Jaah! Je hebt gelijk! Het is de Palm Spring!Is Wolff zitten 2 palm Springs in verwerkt echt lekker bakkie![]()
En 145?Een heerlijke bak!
Mooie afwisseling in effecten, boeketgroote ziet er goed uit met ronde effecten.
150 euries is meepakken voor me
Klopt als een.bus, 145 bij donadoni nuAdviesprijs he mannen. De adviesprijs van de spectacle show 320 is ook 200 maar die staat ook voor 140 te koop. Dus deze in diezelfde richting?
Ben benieuwd naar het filmpje
Dat dus en ik haak daarom gelijk af.Zitten wonderschone elementen in, maar waarom die crackling....
Ja, overstag?Meeneem'n
Ja hahaha. Voor €145 kan ik deze doos niet laten liggen.Ja, overstag?
En ik moet m'n zwakte bekennen van dol op glitter tip kamuro...en dan in waaiervormOh ik vind dat hier niet storend, al had de eerste fanshape cake het niet nodig gehad. Leuk detail vind ik dat in de 1e cake het finalesalvo er wel chrys bij heeft, maar de 3e cake (met in alle boeketten al prima, niet overheersende, gouden chrys) juist niet omdat dat al in de hele cake zit. Leuk gedaan. Als finalesalvo vind ik het meestal sowieso niet storend, werkt ook gewoon goed in de straat.
Thematisch strakke bak, goed met aandacht verzorgde structuur, hou ik van.