Juf steekt sterretjes aan in de klas: school ontruimd

pyromaniac

VWC lid
OLDENZAAL - De Franciscus basisschool in Oldenzaal moest gisteren worden ontruimd nadat een van de juffen ter verhoging van de sfeer sterretjes had aangestoken.

De brandende sterretjes veroorzaakten een dusdanige rookontwikkeling dat het brandalarm afging. Daarop werden de leerlingen meteen geëvacueerd en in een nevengebouw ondergebracht tot de lucht was opgeklaard.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5527152/__Juf_steekt_sterretjes_aan_in_klas__.html?p=21,1

En dit soort mensen moeten onze kinderen, de volgende generatie, les geven?

Snap de wereld nu waarom wij kinderen, zelfs nog 20 jarigen, alsmaar dommer worden?

Ik heb het vermoeden dat het hier om morning glorys gaat want de gewone traditionele sterretjes die we kennen geven niet zoveel rook ontwikkeling,Of ze moet er een stuk of tien ontbrand hebben.:p

Laatst bewerkt:
Vaak zijn die rookmelders onwijs scherp afgesteld. Op mijn werk moet je al uitkijken als je een kaarsje aansteekt.

Net als wat Marchel zegt, dat zal wel een morning glory geweest zijn, die roken flink namelijk. Een sterretje geeft echt niet zoveel rook dat je moet wachten tot de rook weg is hoor...

Wel kansloos dit haha, hele school ontruimd voor zoiets kleins en dan echt wachten tot de rook weg is, reteschadelijk natuurlijk... Kom op, lekker snuiven man, daarvoor kopen wij ze toch ook in december! :D
Aan de andere kant wél een leuke manier van een brandoefening. :D

Net als wat Marchel zegt, dat zal wel een morning glory geweest zijn, die roken flink namelijk. Een sterretje geeft echt niet zoveel rook dat je moet wachten tot de rook weg is hoor...

Wel kansloos dit haha, hele school ontruimd voor zoiets kleins en dan echt wachten tot de rook weg is, reteschadelijk natuurlijk... Kom op, lekker snuiven man, daarvoor kopen wij ze toch ook in december! :D
Aan de andere kant wél een leuke manier van een brandoefening. :D

haha ja, lekker snuiven:p. Ik rook die geur gister weer toen ik een silberwilbel uit '96 stookte:d. Maar ik zie jou al voor de klas staan: "rustig maar kinders, gewoon lekker snuiven!" :p

hahahahaha geweldig man .
ik vraag me af waarom die juf niet gewoon heeft gezegt dat er nikis aan de hand was . want een hele ontruimig voor 1 sterretje is echt niet nodig hoor . :bonk:
tenzij het gebuow is uitgerust met sprikkelaars wat tegen woordig heel goed mogelijk is :p

Back
Bovenaan