JR 25 Exclusive Collection [Vuurpijl Ass.]

moontan

VWC lid
1522.jpg

Artikelnummer: JR 25
Artikelnaam: Exclusive collection
Netto Kruitgewicht: 40 gram
Aantal Vuurpijlen: 8
Effectomschrijving: Multicolour Star+ White Coconut Heart; White glittering + Red Coconut Heart;Green glittering + Red Coconut Heart
Richtprijs: €37,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

37,50 voor 8 van deze pijlen lijkt mij een hele mooie prijs.
Maar ik zie toch echt een pakket van 4 pijlen !!
Effekten lijken mij wel van een hoog niveau.
Cheers:bye:
Mek

Laatst bewerkt door een moderator:
37,50 voor 8 van deze pijlen lijkt mij een hele mooie prijs.
Maar ik zie toch echt een pakket van 4 pijlen !!
Effekten lijken mij wel van een hoog niveau.
Mek

Klopt Mek.
Enige uitleg: bij gebrek aan fotomateriaal van de Nederlandse importeur XXL-Fireworks heb ik gemeend een foto hier te linken van de Originele Poolse website van Jorge.
De artikelgegevens in dit topic stemmen overeen met de Nederlandse folder.
Alleen de foto kan ter discussie worden gesteld.

:bye:

Hmmm ik vind het toch erg prijzig. Natuurlijk zijn het wel 8 40 grams pijlen, daar word overal vrij veel voor gevraagd maar ga maar eens naar Belgie daar heeft u 8 3'' Assorted Rockets van Bonbridge met 75 gram en net iets duurder. Maar goed daar hebben we het hier niet over.

Maar even afwachten op de effecten.

Laatst bewerkt:
Ben ik met je eens vuurwerkland. Gezien de prijs is het niet apart, het is zelfs duurder dan een normale prijs. Meestal betaal je hier 32-36 euro voor, dus dan zullen dit toch al écht uitblinkers moeten zijn om mij te overtuigen. En zo'n effect als 'multicolour star' overtuigd mij niet echt.. Nee, ik kijk vooralsnog liever naar de pijlen van Dynasty dan de pijlen van Jorge.
Doe mij maar de blokken :devil:
:bye:

Thanks for putting the video's online Mpiwowski,

The rockets are verry impressing with wide colourfull peony's combined with a powerfull palmtree in the middle. After watching the first movie I had some doubts about the price, I hope there were no people watching the rocket flying in to them. But the second an the third movie shows some great quality rockets. The last one seems a bit unsuccesfull. No great circle.

I hope you can tell me the Polish version of the Exclusive rockets are filled with 40 grams of powder? Thats the maximum in The Netherlands.

I am uploading youre movies to an other site so we dont have to download them, but just click and watch. If you dont want this just say so, than i can remove them from the site.

Pijl nummer 1
Pijl nummer 2
Pijl nummer 3
Pijl nummer 4

Laatst bewerkt:
volgens mij doet je filmpje het niet helemaal goed want ik zie maar een paar seconden film waar net 1 pijl op te zien is:sad:
misschien ligt dit aan mij, ik weet niet of meer mensen dit hebben?
toch bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij doet je filmpje het niet helemaal goed want ik zie maar een paar seconden film waar net 1 pijl op te zien is:sad:
misschien ligt dit aan mij, ik weet niet of meer mensen dit hebben?
toch bedankt.

Dat klopt inderdaad. Er is maar een pijl afgebeeld in de film. Ik heb in het bericht erboven 4 films geplaatst die Mpiwowski ook heeft geplaatst via Rapidshare. Die geven een goed beeld van deze pijlen. Alhoewel de eerste me erg gevaarlijk lijkt.

XXL fireworks

XXL fireworks

XXL-fireworks

heb de hele dag info verzamelt van deze line, mijn conclusie is dat er prima line is neer gezet.
zeker voor een nieuwe in vuurwerkland

Zoals eerder gemeld...pijlen zijn van hoog niveau en de effekten spreken mij
zeer aan.
Gaan bij mij straks de koffer in.
Mek

Jr 25 vuurpijlen

Jr 25 vuurpijlen

Vuurpijlen

hoi

Houw helemaal niet van pijlen, wel veel pijlen getst als ik een vergelijking mag maken vallen bijna alle pijlen af. Bkv pijlen zijn de beste dan deze op een 2e plaats.

Vg
Bert

Back
Bovenaan