Jouw stookplek

Wij wonen op een hoekhuis, dus genoeg plek! alleen kregen we vorig jaar een anonieme brief met de vraag of we eens bij iemand anders voor de deur konden stoken. Wij staan er altijd met een man of 10 en dan gaat het wel 2 uur achter elkaar los. maja ben beniewd dit jaar, wij trekken ons er niets van aan. 31 december is D Day

Ach, balen voor jou.. Ken je niet iemand bij wie je kan stoken?

Zelf heb ik dit probleem niet, ik ga nu voor het 2e jaar naar een pleintje in de buurt met mijn vaste stook-vrienden. En dit jaar wordt het nog meer, nog harder en nog gezelliger.. Uiterraard ook veilig natuurlijk ;)

We gaan misschien ook wel wat filmen, ach we kijken over 2 weken wel..

hier wel een leuke omgeving, te midden van de wijk een voetbalveldje omringd door huizen en slootjes waar het het behoorlijk weerkaatst. Bij mij in de straat een bruggetje met een leuk (bevroren)slootje. 3 achterlijk galmende tunnels op loopaftand, en ook nog een flink viaduct:bonk:

hier wel een leuke omgeving, te midden van de wijk een voetbalveldje omringd door huizen en slootjes waar het het behoorlijk weerkaatst. Bij mij in de straat een bruggetje met een leuk (bevroren)slootje. 3 achterlijk galmende tunnels op loopaftand, en ook nog een flink viaduct:bonk:

Woon jij in Blixembosch? Dan weet ik misschien waar jij bedoelt :D

met wat vrienden hangend in het parkje / schoolpleintje en dan lopen we nog wat rond bij ons in de buurt. om 24:00 lekker bij mij voor mn huis.

om 10:00 met stuk of 6 tot 10 man paar vuurtjes bouwen en door de wijk lopen.
in de avond voor en om het huis ( 18:00 )
in de iets-latere-avond ( 20:00/22:00 ) rondje wijk
en om 12 uur gwn voor de deur en als je eigen vuurwerk op is je raad het al rondje door de wijk om al het andere te bewonderen :D

Ik woon 10 meter van een fietstunneltje met een geweldige echo, dus daar stook ik meestal het eerste vuurwerk. In de loop van de dag staat half Etten-Leur in dat tunneltje te stoken. Tegen die tijd ben ik al naar mijn maat vertrokken, die 10 meter van een geweldig verlaten parkje woont.
's avonds naar mijn broer toe, die dan de buren al vriendelijk heeft verzocht hun auto's ergens anders te zetten, zodat wij om 0:00 onze potten en 100000 klappers daar op kunnen stoken. :angel:

Ik heb de laatste 5 jaar altijd gewoon voor de deur gestookt
maar dit jaar ga ik richting de stad bij ons in de buurt en gaan we daar lekker een paar rondjes lopen

wij hebben aan de overkant van de straat een fabriek liggen waar ze veiligheidsschoenen maken, en vroeger speelden we altijd op dat grasveld en parkeerplaats..
en eind december knalden we erop los!

Ik stook altijd op de parkeerplaats van het lokale politie bureau...

[edit] voordat er meer PM komt, nee natuurlijk steek ik geen vuurwerk af op de parkeerplaats van het politie bureau. ik werk gewoon op oud en nieuw, en 's avonds steek ik mijn potten gewoon af in de straat.

Laatst bewerkt:
krater.jpg

Hier mijn stookplekkie :-)
Neej elke jaar gewoon in de buurt, overal en nergens tevinden :-)

wij lopen altijd heel de dag rond en savonds altijd mij achter in het park
kunnen we lekker fikkie bouwen en alle karton wegbranden.

Ik heb stookplekken genoeg tot mijn beschikking, bij mij voor op straat, 10 meter verder een grasveldje voor grotere dingen en ik weet enkele plekken waar vrijwel nooit politie komt voor spul wat een beetje onverantwoordelijk is om op straat af te steken.

Back
Bovenaan