• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Jorge] FP3 Small

Status
Niet open voor verdere reacties.
Artikelnaam: FP3 Small
Aantal per verpakking: 30
Aantal in karton: 50 pakjes
Fabrikant/Importeur: Jorge
Kruitgewicht: O1,3 gram
Prijs: Dit artikel is niet legaal te koop, prijzen wisselen sterk
Effectomschrijving: Knal

Aangezien er nog geen topic was over deze knaller; bijdeze.

FP3 Small

met dank aan Tunit voor de Informatie!

Laatst bewerkt door een moderator:
108ehed.jpg

FP3 Small Vs. La Bomba
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vergelijking FP3 Small met La Bomba en FP3
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vergelijking FP3 Small met Duitse Böller
+ YouTube Video

ik vind ze wel schattig die kleine knallertjes maar volgens de speculatie's over de FP3/fenix/immi bex die uit de handel gaat wrm komt deze er dan?
vervanging? anyways mooi knallertje en hard ook mooie verpakking 30 stuks

leuk!

Even de Informatie toegevoegd die ik gevonden/vernomen heb ;)

Edit; mitchy had het al geplaatst, ik had net gevonden op een andere site haha maar toch bedankt ;)

Groeten Dennis

Weet iemand hier uit ervaring of deze ook de moeite waard is of niet?
Bijv in vergelijking met TT ofzo?

Jammer genoeg nog geen ervaring mee, maar wat een bazendingen lijken me dit afgaand op de filmpjes.
Zo klein, en zo'n dreun.
hebben hebben hebben
Machtig

Deze bevat 1.3 gram.

1,3 gram lijkt mij toch onwaarschijnlijk. In Polen hebben ze nooit echt goede kwaliteit flash, en in vergelijking met de knal zou hier toch zeker 2 gram in moeten zitten lijkt mij. Of stond het op de verpakking (kan zijn dat ik me natuurlijk vergis).

Laatst bewerkt door een moderator:
1,3 gram lijkt mij toch onwaarschijnlijk. In Polen hebben ze nooit echt goede kwaliteit flash, en in vergelijking met de knal zou hier toch zeker 2 gram in moeten zitten lijkt mij. Of stond het op de verpakking (kan zijn dat ik me natuurlijk vergis). En ik heb deze op www.speed-fajerwerki.pl gezien voor 2,46 euro!!

Op AVP afgelopen jaar heeft een user diverse FP3 small nitraten opengemaakt en het kruitgewicht gewogen.

Ik had ook een paar pakjes weten te bemachtigen. Had er nog een paar over en zojuist nog eentje afgestoken voor hun formaat komt er een lekkere dreun vanaf.

Als je ze voor ongeveer 5-6 euro (in Nederland) kan kopen is het geen miskoop :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan