Jongeren slaags met politie Amstelveen

moontan

VWC lid
Jongeren slaags met politie Amstelveen

Een grote groep jongeren heeft in de nacht van zaterdag op zondag de confrontatie gezocht met buurtbewoners en de politie in Amstelveen.
Er werden klappen uitgedeeld en de hondenbrigade moest in actie komen. Oorzaak hiervan is dat de groep jongeren vuurwerk aan het afsteken was. Toen buurtbewoners hier iets van zeiden werden ze geslagen. Volgens de politie zijn er 5 mensen aangehouden. Naast jongeren zitten ook enkele buurtbewoners die zich hebben misdragen vast.

158efe97ec12591841e3f75cc586bdc8.jpg

http://www.at5.nl/artikelen/22666/jongeren-slaags-met-politie-amstelveen

tja je moet je goed kunnen / leren verdedingen tegen wordig want het barst tegen woordig van de zieke geesten

Maar dan kan ik ook wel raden hoe die buurtbewoners naar buiten zijn gekomen.
Ik hoor ook bij het type hang jongeren, en weet precies hoe dat gaat.
gelukkig is mijn groep dan weer eerder van laten we het rustig houden...

als je ergens problemen mee hebt kun je het altijd rustig proberen te vragen of ze er mee op willen houden. 9/10x gaat dat goed, als ze het dan niet doen bel je gewoon de politie.

maargoed vaak komen mensen al schreeuwend naar buiten, en rot op met die herrie en bla bla bla anders bel ik de politie, je weet wel hoe de mensen tegenwoordig reageren. en dan vinden ze het gek dat de jongeren een grote mond terug geven. daar kan die buurtbewoner dan niet tegen en het gaat van kwaad tot erger...

mensen kijken alleen nog maar met een negatief punt naar hangjongeren. maar kijk eerst eens naar je zelf vind ik. blijf zelf ook rustig en reageer normaal is er 9/10 x niks aan de hand en kun je zelf ook nog eens goed ouwehoeren met die jongens.

Hier heb je een punt, het is actie reactie, dus begin met een positieve actie, dan krijg je vaak een positieve reactie. Maar als je al tig keer positief naar buiten ben gewest, kan ik goed begrijpen dat dan die ene druppel komt, die de emmer deed overlopen.

Ach ja, in al die jaren is er niet veel veranderd.

IDD het vuurwerkseizoen is weer begonnen, Al vele verhalen in de krant mbt vuurwerk.. Goed of slecht nieuws, je kan teminste zien dat het seizoen begonnen is..:):D

maargoed vaak komen mensen al schreeuwend naar buiten, en rot op met die herrie en bla bla bla anders bel ik de politie, je weet wel hoe de mensen tegenwoordig reageren. en dan vinden ze het gek dat de jongeren een grote mond terug geven.

Vaak is het ook zo dat die jongeren al asociaal bezig zijn, en dan vinden ze het gek dat die buurtbewoners zo reageren... :wink:
Ik kan het me vaak best voorstellen van de buurtbewoners, zij zijn namelijk niet degenen die verkeerd bezig zijn (of althans ze beginnen er niet mee), zeker in een stad kan ik me voorstellen dat de buurtbewoners het vaker meemaken en er op een gegeven moment gewoon zat van zijn.
Maargoed, de buurtbewoners kunnen inderdaad ook verkeerd reageren als er bijv. per ongeluk overlast word veroorzaakt (er zitten immers van die zeiklui bij die overal wat op te zeiken hebben).
Gewoon rustig vragen of ze op willen houden/ergens anders willen houden is (helaas) al lang niet meer de efficientste oplossing, sommige jeugd (en ook ouderen) zijn tegenwoordig zo asociaal om dan maar direct te beginnen met vechten, en die verpesten het, zoals gewoonlijk, voor de goeden.
Er gaat tegenwoordig geen week meer voorbij of er staat weer een bericht in de krant dat iemand in elkaar werd geslagen omdat die ergens wat van zei (bijv. van dierenmishandeling of vandalisme).

Back
Bovenaan