Jongens plakken vuurwerk op verkeerslicht

robinhood

VWC lid
ALMERE - De politie heeft gisteravond drie Almeerders van 18, 19, en 20 jaar aangehouden op de G.T. Rietveldstraat in de Bouwmeesterbuurt. Het drietal had even daarvoor vuurwerk vastgeplakt op een verkeerslicht aan de Hogering.

Rond 21.30 uur kwam een melding binnen dat drie jongens met bivakmutsen op een speelveld stonden. Even daarvoor zouden ze op Hogering bij verkeerslichten hebben gestaan. Toen agenten arriveerden sloeg het drietal op de vlucht. Agenten konden ze al snel inhalen en ontdekten dat ze vuurwerk hadden vastgeplakt aan een verkeerslicht.

De drie jonge Almeerders werden aangehouden en bleken nog een kleine hoeveelheid vuurwerk op zak te hebben. Zowel het vuurwerk als de bivakmutsen zijn in beslag genomen.

http://www.almerevandaag.nl/almere/article20926363.ece/Jongens-plakken-vuurwerk-op-verkeerslicht

Wel gangster een verkeerslicht opblazen.:bonk:

Origineel dat wel. Want bushokken, telefooncellen, vuilnisbakken vind je wel op Youtube met vandalisme maar een verkeerslicht nog niet tegen gekomen

Het is niet duidelijk in het bericht dat het nu kapot is of dat het nog afgestoken moest worden. Nouja net als altijd he. Schade gewoon verhalen op de daders.

Ach lekker knuffelen mischien wat napraten over wat de gemeenschap hun heeft aangedaan wat we kunnen doen om het hun naar de zin kunnen maken,mischien kunnen we met zijn allen wat geld inzamelen zodat dat ze lekker op vakantie kunnen om wat bij te komen.of wat mij beter lijkt een enkeltje woestijn geven zonder water de grafratten

nounou, dat vind ik wel weer erg grof. ik keur het zeker niet goed wat ze gedaan hebben en vind zeker dat ze een flinke straf mogen krijgen. maar om ze nou gelijk de woestijn in te sturen zonder water... denk dat het vliegtuig ticket nog duurder kost dan t stoplicht dat ze vernielt hebben :p

nounou, dat vind ik wel weer erg grof. ik keur het zeker niet goed wat ze gedaan hebben en vind zeker dat ze een flinke straf mogen krijgen. maar om ze nou gelijk de woestijn in te sturen zonder water... denk dat het vliegtuig ticket nog duurder kost dan t stoplicht dat ze vernielt hebben :p

Nou ok een fles water dan maar meer ook niet

Back
Bovenaan